دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

ده‌ها شرکت اقتصادی در غرب بندرعباس توانایی کمک به ورزش هرمزگان را دارند

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ده‌ها شرکت اقتصادی در غرب این شهر درآمدهای کلانی از هرمزگان به دست می‌آورند که باید در زمینه رشد ورزش حرفه‌ای در استان مشارکت کنند.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مسعود عبدالله‌زاده صبح امروز در حاشیه نشست با جمعی از جوانان شهر بندرعباس اظهار کرد: ده‌ها شرکت اقتصادی در غرب این شهر درآمد کلانی از حوزه‌های مختلف دارند که اگر بخش بسیار ناچیزی از آن را صرف حمایت از ورزش حرفه‌ای در استان کنند، هرمزگان قادر است بیش از ۳ تا ۴ تیم در لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال و در دیگر رشته‌ها داشته باشد.

وی افزود: ورزش هرمزگان بدون حمایت راه به جایی نمی‌برد و استعدادهای بزرگ آن به هدر می‌روند و باید فکری اساسی به حال صنایعی کرد که حاضر به حمایت از ورزش در هرمزگان نیستند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی باید در مورد یک بام و دو هوای حمایت صنایع برخی استان‌ها از ورزش و منع صنایع استان هرمزگان از حمایت از ورزش راه حلی بیندیشند، خاطرنشان کرد: نمی‌شود که در یک استان صنایع آن بتوانند دو یا سه تیم فوتبال در دسته‌های مختلف ورزشی داشته باشند اما صنایع هرمزگان مدام از محدودیت‌های قانونی در این زمینه سخن بگویند.

عبدالله‌زاده با یادآوری نقش ورزش در رشد و پیشرفت همه‌جانبه جامعه و تأثیر آن در عدم گرایش جوانان به اعتیاد و انحرافات اخلاقی، اضافه کرد: ورزش اصلی‌ترین رویکردی است که می‌توان جوانان را به طور منسجم به سمت و سوی آن هدایت و تأثیر آن را در ایجاد انگیزه و نشاط عمومی در جامعه شاهد بود.

وی ادامه داد: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند بار حمایت از ورزش استان در رشته‌های مختلف ورزشی را به دوش بکشد، بنابراین انتظار داریم که نمایندگان استان و دیگر مسؤولان در زمینه حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی از سوی صنایع و دیگر دستگاه‌ها مجدانه پیگیری داشته و نتایج آن را به مردم اطلاع دهند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ورزش هرمزگان قادر است در صورت حمایت در بسیاری از رشته‌ها در رتبه اول تا سوم کشور قرار گیرد کما اینکه هم‌اکنون نیز در این شرایط نامناسب، شاهد مدال‌آوری ورزشکاران هرمزگان در رقابت‌های مختلف کشوری و بین‌المللی هستیم.

عبدالله‌زاده عنوان کرد: باید موفقیت هرمزگان را در ورزش از درخشش برخی تک‌ستاره‌ها به یک جریان پوینده و فراگیر تبدیل کنیم که در طول سال ده‌ها ورزشکار در چندین رشته ورزشی در کشور بدرخشند و دل مردم استان را شاد کنند.

وی در پایان از حمایت شورای اسلامی شهر برای حمایت قانونی و متوازن از رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و گفت: امیدواریم دیگر دستگاه‌ها و شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی نیز در استان در این زمینه به میدان بیایند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *