قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ویژه‌برنامه پیام‌آور وحدت برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه پیام‌آور وحدت ویژه مبعث خاتم پیامبران در ساحل بندرعباس برگزار می‌شود.

بازخبر / به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با تبریک فرا رسیدن مبعث خاتم پیامبران، عنوان کرد: سالروز بعثت پیامبر اکرم (ص) روز بزرگی برای تاریخ و بشریت است که جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ مسلمانان دارد و بعثت نقطه آغازین اسلام به‌شمار می‌رود.
محمدمهدی جهانبخش ادامه داد: به‌کارگیری از سیره پیامبر مکرم اسلام در زندگی هر فردی، ضامن رفع همه مشکلات است.
وی افزود: حضرت محمد (ص)، خاتم پیامبران است و برای آن‌ها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد می‌کنند سرمشق نیکویی است.
جهانبخش اضافه کرد: ارج‌گذاری مبعث یکی از وظایف تمام مسلمانان است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری موسسه ایده پردازان ستایش در همین راستا جشن بزرگ مبعث را در ساحل بندرعباس برگزار می‌کند.
وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه پیام‌آور وحدت با حضور و تقدیر از هومن حاج عبداللهی بازیگر سریال پایتخت و دیگر هنرمندان مطرح شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ساعت ۲۰ در ساحل پارک غدیر بندرعباس برگزار می‌شود و از عموم شهروندان دعوت به عمل می‌آید در این مراسم حضور یابند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *