قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

انتقاد عجیب از استقلال/ اگر جباروف تصادف می‌کرد چی؟

همانطور که می دانید حادثه دلخراش تصادف برای مهدی قائدی در بوشهر رخ داده است.

بازخبر /  بعد از حادثه دلخراش تصادف که برای مهدی قائدی در بوشهر رخ داد، عمده تمرکز مخاطبان فوتبال ایران روی پیگیری وضعیت سلامتی این بازیکن بود و بیشتر آنها «تحلیل» را برای وقتی دیگر گذاشتند؛ وقتی که این بازیکن سلامتی‌اش را بازیافت و البته جزییات بیشتری از ماجرا به اطلاع عموم رسید. با این وجود محمد تقوی، بازیکن سال‌های دور استقلال که این اواخر هم بحث حضورش در کنار وینفرد شفر داغ شده بود، برای قضاوت در این مورد زیاد منتظر گذر زمان باقی نمانده و به سرعت به نقد مدیریت استقلال پرداخته است. تقوی نوشته محرومیت قائدی از حضور در بازی جام حذفی با نفت آبادان دلیل موجهی برای دادن مرخصی به او نبوده و مدیران استقلال نباید این بازیکن را به حال خودش رها می‎‌کردند. تقوی حتی از شفر هم انتقاد کرده و مدعی شده این مربی تحت تاثیر قواعد فوتبال ایران قرار گرفته است.

قرار نیست ما هم مثل تقوی به درد «قضاوت زودهنگام» مبتلا شویم و مثلا بنویسیم چون این مربی موفق به حضور در کادر فنی استقلال نشده چنین مواضعی اتخاذ کرده است، اما به هر حال از این پیشکسوت «فرنگ دیده» انتظار می‌رود کمی منصفانه‌تر در این مورد موضع بگیرد. در اینکه مدیریت باشگاه استقلال اشکالات زیادی دارد تردیدی نیست، اما در مصداق اخیر به سختی می‌توان قصوری را متوجه افتخاری و دوستانش دانست. بازیکنی که از حضور در یک بازی محروم بوده مرخصی خواسته و باشگاه هم این فرصت را در اختیارش قرار داده که با حضور در زادگاهش، برخی مسایل شخصی‌اش را پیگیری کند. حالا اینکه او در این مدت چه کرده به خودش مربوط است. هیچ باشگاهی در دنیا نمی‌تواند بعد از آنکه بازیکنش را مرخص کرد، یک «نگهبان» کنار او بگمارد و همه رفتارهای وی را زیر نظر بگیرد. اصل دادن مرخصی به بازیکن محروم هم چیز عجیبی نیست. بارها در همین پرسپولیس مهدی طارمی در چنین موقعیت‌هایی مرخصی گرفته و از قضا او هم به بوشهر رفته است. در استقلال نیز وقتی سرور جباروف به هر دلیل و با هر انگیزه‌ای سه‌کارته شد و مقارن با تعطیلات سال نوی میلادی حضور در بازی استقلال را از دست داد، باشگاه مرخص‌اش کرد که به ازبکستان برود. حالا اگر در تاشکند همین اتفاق تصادف (خدای ناکرده) برای جباروف رخ می‌داد، باز باشگاه مقصر بود؟

باشگاه‌ها باید برای بازیکنان جوان‌شان فرهنگ‌سازی کنند، اما اول تا آخر این خود آدم‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند چطور رفتار کنند. حتی اگر با درخواست مرخصی قائدی موافقت نمی‌شد، او می‌توانست در همین تهران بماند و باز ساعت دوی نصفه‌شب در یکی از اتوبان‌های پایتخت به دلیل سرعت غیرمجاز تصادف کند. باشگاه، رسانه‌ها و سایر ناظران تا یک جایی می‌توانند بازیکن را راهنمایی کنند، بقیه‌اش با خود اوست که چه تصمیمی بگیرد و از کدام راه برود.

روزنامه گل

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *