قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

سردار کاظمی: یک مقام آمریکایی گفته سعی کنید تا ۲۰ سال دیگر وارد جنگ مستقیم با ایران نشوید

تسنیم نوشت:جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اکنون وظایف رسانه‌هاست تا جهت حمایت از شهدای مدافع حرم و حفظ ارزش‌های اسلام تفکر انقلاب را به خارج از مرزها انتقال دهند.

 باز خبر,تسنیم نوشت:جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اکنون وظایف رسانه‌هاست تا جهت حمایت از شهدای مدافع حرم و حفظ ارزش‌های اسلام تفکر انقلاب را به خارج از مرزها انتقال دهند.

سردار کاظمی پور عصر امروز با حضور در کلاس‌های دوره آموزش حرفه‌ای خبرنگاری بسیج رسانه که در مجتمع فرهنگی و رفاهی یاس رشت برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های خبرنگاری در گیلان باعث وحدت رسانه‌ها در استان می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وحدت رسانه‌های استان باعث سربلندی استان و سپاه پاسدارن در مبحث رسانه است، تصریح کرد: هم فکری و هم افزایی در راستای تحقق بخشیدن به اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی در جایگاه مهمی قرار دارد.

وی گفت: اکنون وظایف رسانه‌هاست تا جهت حمایت از شهدای مدافع حرم و حفظ ارزش‌های اسلام تفکر انقلاب را به خارج از مرزها انتقال دهند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اکنون برخی از کشورها با تفکر جمهوری اسلامی به حمایت از مردم سوریه، عراق و افغانستان برخاسته‌اند، افزود: همه باید با هدف مشترک خود در راستای تداوم انقلاب اسلامی گام برداریم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اکنون ایران دارای قدرت جهانی است، مطرح کرد: رسانه‌ها در تعلیم و شناساندن شهدا و انقلاب و شناساندن آنها به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نقش مهم و بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه وزیر اسبق آمریکایی گفت”سعی کنید تا ۲۰ سال با جمهوری اسلامی به‌صورت مستقیم در جنگ نباشید تا نسل‌های اول و دوم از صحنه خارج شوند و نباشند” تصریح کرد: اکنون تمامی طرح‌هایی که برای جمهوری اسلامی بسته می‌شود ۱۵ ساله یا ۲۰ ساله است.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اینکه اکنون نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز همراه و هم پای ما هستند، گفت: تاکنون تمامی تهدیدها را پشت سر گذاشته‌ایم و مابقی آن نیز با ارائه مطالب و مقالات و تیزبینی رسانه‌ها و انتقال آنها به نسل‌های آینده امکان پذیر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *