قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

خبرهای خوش از اردوی پرسپولیس برای هواداران!

مصدومیت هافبک پرسپولیس، او را به مرکز درمانی کشاند.

بازخبر / کمال کامیابی نیا هافبک قرمزهای تهران در تمرین دیروز، از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و به همین خاطر  برای مشخص شدن وضعیت سرش، راهی یک مرکز درمانی شد تا عکس سی‌تی‌اسکن بگیرد.

کمال از سلامتیش خبر داد

کامیابی‌نیا که یکی از مهره‌های تاثیرگذار سرخپوشان برای دیدار مقابل تراکتورسازی محسوب می‌شود با اعلام اینکه مشکل چندان حادی ندارد و از امروز در تمرینات گروهی حاضر می‌شود، از سلامت خود خبر داده است.

بازگشت وحید امیری به ترکیب

فرشاد احمدزاده در دیدارهای اخیر پرسپولیس بعد از بازگشت از دوران آسیب دیدگی آماده و سرحال نشان داده است و از طرف دیگر با وجود کسب سلامتی وحید امیری از بهترین های پرسپولیس بسیار بعید است که برانکو در صورت آماده بودن این بازیکن در دیدار برابر تراکتور سازی او را نیمکت نشین کند.

هدیه ویژه زمستانی برای پرسپولیس

افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس دیروز برای حل مشکل احمد نوراللهی بازیکن این تیم با سردار کمالی رییس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.

سردار کمالی بعد از این دیدار از بخشیده شدن دو ماه باقی مانده دوران سربازی احمد نوراللهی خبر داد و اعلام کرد به زودی تصمیم نهایی در خصوص او گرفته می‌شود.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *