قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

دولت عدالت را که یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی می‌داند

وزیر کشور با بیان اینکه اعتقاد دولت بر این است که عدالت را که یکی از محور های اصلی اقتصاد مقاومتی است، اجرا کند، بیان کرد: امروز آب رسانی به روستاها و طرح گازرسانی به رودبار را داشتیم و هم اکنون هم یک پروژه آبیاری تحت فشار افتتاح شد که با این کار راندمان کار تا ۸۰ درصد افزایش پیدا می‌کند که بی نظیر است.

 باز خبر,به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های آبیاری تحت فشار رودبار جنوب با حضور در یکی از خانه‌های کپری مردم رودبار جنوب در جمع خبرنگاران گفت: توجه به روستاها به خصوص روستاهای این مناطق به واسطه اینکه از لحاظ تاریخی عقب ماندگی زیادی را تحمل کرده‌اند در اولویت کاری دولت است.

وی با بیان اینکه اعتقاد دولت بر این است که عدالت را که یکی از محور های اصلی اقتصاد مقاومتی است، اجرا کند، بیان کرد: امروز آب رسانی به روستاها و طرح گازرسانی به رودبار را داشتیم و هم اکنون هم یک پروژه آبیاری تحت فشار افتتاح شد که با این کار راندمان کار تا ۸۰ درصد افزایش پیدا می‌کند که بی نظیر است.

وزیر کشور تاکید کرد: ظرف دو سال گذشته ۵۰۰۰ هکتار به سیستم آب منطقه اضافه شده و برنامه دارند که ۶۰۰۰ هکتار دیگر را به این سیستم تجهیز کنند.

رحمانی فضلی گفت: وظیفه همه ما این است که با رویکرد مناطق محروم این عقب ماندگی را به سرعت جبران کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *