چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
راوی دفاع مقدس:

آمریکا ۱۶۳ شبکه برای مقابله با اعتقادات ما طراحی کرده است/ امروز دشمن جنگ اعتقادی به ‎راه انداخته است

راوی دفاع مقدس گفت: آمریکا ۱۶۳ شبکه برای مقابله با اعتقادات ما طراحی کرده است.

بازخبر / از کردکوی، حجت‎الاسلام سید محمد میرعلی‎اکبری عصر امروز در یادواره شهدای دانش‎آموزی مدرسه پسرانه شاهد کردکوی با گرامیداشت آغاز امامت امام عصر (عج)، اظهار کرد: امروز دشمن برای تک‎تک نوجوانان و جوانان شبکه‎های مختلف اجتماعی راه انداخته است تا از این راه به جنگ با اعتقادات برخیزد.

وی با بیان اینکه آمریکا ۱۶۳ شبکه برای مقابله با اعتقادات ما طراحی کرده است، اضافه کرد: در کشور آمریکا تنها هشت شبکه رایگان است؛ حال چطور می‎شود ۱۶۳ شبکه را به طور رایگان در اختیار مردم ما قرار می‎دهند!

راوی دفاع مقدس عنوان کرد: همه باید به خود قول دهیم غم‎ها و شادی‎های خود را با امام زمان (عج) تقسیم کنیم.

میرعلی‎اکبری با اشاره به اظهارات رابرت مرداک مبنی بر اینکه اگر می‎خواهید کشور را زمین‎گیر کنید ابتدا زن و مادر را هدف قرار دهید، افزود: جنگ دیروز، جنگ قرارگاه، ناوچه‎ها و مهمات بوده و مرز خاکی، دریایی و آسمانی بود، اما امروز دشمن جنگ دیدگاه‎ها و مغزها به راه انداخته است.

وی یادآور شد: برخی روزی با امام راحل بودند، اما امروز با مقام معظم رهبری نیستند، آنهایی که امروز با مقام معظم رهبری هستند معلوم نیست در آینده با امام زمان (عج) باشند، از این رو باید از شهدا درس ولایتمداری بگیریم.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ ما جنگ عقیده است، تشریح کرد: دانش‎آموزان مدرسه شاهد آرم دیگری دارند و تک تک آنها باید فرمانده لشکر محل خود باشند و وصیت‎نامه‎های شهدا را بخوانند.

میرعلی‎اکبری با بیان اینکه نخستین گام دشمن ولایت‎زنی است، تبیین کرد: نخستین کار حضرت فاطمه (س) دفاع از ولایت بود، بیان کرد: حضرت فاطمه (س) نخستین شهید مدافع حرم است که شهدا به حضرت فاطمه (س) اقتدا کردند.

وی در پایان با بیان اینکه جنگ امروز جنگ نفت، خاک و … نیست، مطرح کرد: دشمن امروز جنگ اعتقادی را به راه انداخته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *