دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

شریفی : نیازهای هرمزگان را به دو گزینه پیشنهادی برای وزارت نیرو و علوم منتقل کرده‌ایم

نماینده غرب هرمزگان گفت: نیازهای هرمزگان را به دو گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت نیرو و علوم منتقل کرده‌ایم و آنها نیز قول داده‌اند تا به رفع مشکلات هرمزگان نگاه راهبردی داشته باشند.

بازخبر / ناصر شریفی اظهار کرد: مسائل و مشکلات استان و دغدغه‌های مردم هرمزگان در زمینه موضوعات مرتبط با وزارت نیرو و وزارت علوم به هر دو گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی این وزارتخانه‌ها منتقل شده و شرط اصلی حمایت خود و رای اعتماد به این دو گزینه را پیگیری واقعی برای حل مشکلات استان قرار داده‌ایم.

وی افزود: کارهای زیادی با حوزه وزارت نیرو در استان هرمزگان وجود دارد که در صورت انتخاب آقای اردکانیان به این جایگاه، پیگیر تحقق وعده‌ها در این زمینه خواهیم بود.

نماینده غرب هرمزگان همچنین از پیگیری اختصاص سهم مناسبی از ۵۰۰ میلیون دلاری که از صندوق توسعه ملی برای توسعه روستاها در کشور تخصیص یافته هستیم تا روند اجرای طرح‌های هادی روستایی و همین‌طور پروژه‌های توسعه‌ای در روستاها تسریع شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *