قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

آمریکا: جلوی فعالیت های ایران را می گیریم!

وزیر امور خارجه آمریکا، در هند پس از دیدار و گفت‌وگو با سوشما سوواراج، وزیر خارجه این کشور در یک کنفرانس مطبوعاتی در دهلی نو گفت تحریم‌های ایالات متحده امریکا علیه رفتارهای ایران است.

بازخبر /  رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، روز چهار‌شنبه در یک مصاحبه مطبوعاتی به همراه سوشما سوواراج، وزیر امور خارجه هند درباره اختلافات آمریکا و ایران گفت: «مبارزه ما با مردم ایران نیست. اختلافات ما با رژیم انقلابی است.»

به گزارش دویچه وله، وزیر خارجه آمریکا گفت کشورش در پی محدود کردن فعالیت‌های ایران در خاورمیانه است.

به نظر می آید اشاره تیلرسون به فعالیت های ایران در عراق و سوریه که منجر به نابودی داعش و در لبنان که موجب آزادی جنوب این کشور از چنگال صهیونیست ها شده است، می باشد؛ فعالیت هایی که نه تنها موجب نابودی تروریست ها که عامل امنیت ایران نیز هست.

وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد که هدف تحریم‌های جدید آمریکا دولت ایران، بویژه سپاه پاسداران است تا توان مالی آنها کاهش یابد و فعالیت هایشان مختل شود.

آمریکایی ها رد حالی مدعی اند هدف تحریم های آنها سپاه پاسداران است و نه مردم ایران که اگر در فعالیت های سپاه به عنوان یکی از مهمترین تامین کننده های امنیت ایران، اخلالی ایجاد شود،مستقیما امنیت ایران و مردم ایران آسیب خواهد دید؛ امنیتی در که سال هاست غربی ها به دنبال از بین بردن آن هستند و سناریویی همچون عراق، سوریه و افغانستان برای ایران در سر دارند.

به گزارش بی بی سی، درحالی که تحریم های آمریکا مانع انجام معاملات بانکی دیگر کشورها با ایران شده است، تیلرسون در این کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد ایالات متحده مخالفتی با فعالیت‌های تجاری هند و سایر متحدان آمریکا با ایران ندارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *