آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟

جلسات هیئت تحقیق و تفحص با رئیس سازمان بازرسی کل کشور

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه از برگزاری جلسات هیئت با قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

بازخبر /  جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی حتی درتعطیلات سه هفته ای مجلس ادادامه داشت، گفت: روند تحقیق و تفحص در این زمینه با جدیت ادامه دارد که در روزهای گذشته با حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه  جلسه داشتیم.

وی افزود: امروز شنبه اول مهر هم با قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور جلسه داریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: روند کار تا اینجا مثبت ارزیابی می شود و ما به اطلاعات خوبی دست یافتیم.

به گفته کریمی قدوسی تا کنون مشخص شده که ۹۳ نفر از مسئولان و مقامات دارای تابعیت بیگانه یا گرین کارت هستند که برخی از این افراد بصورت قطعی و بعضی هم مظنون به تابعیت بیگانه و یا داری گرین کارت هستند.

وی افزود: تابعیت یا گرین کارت این افراد مربوط به کشورهایی مثل آمریکا، اتریش، انگلیس، فرانسه، مالزی، کانادا، آلمان و یوناناست که ما از این کشورها دارای مدارکی هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *