قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

استعفای جالب یک دهیار

رییس شورای اسلامی روستای هدف گردشگری «حیدرآباد» از استعفای دهیار این روستا خبر داد و گفت: نباید طوری برنامه‌ریزی کرد که افراد کارآمد به خاطر مردم از مسئولیت خود استعفا دهند.

باز خبر, رییس شورای اسلامی روستای هدف گردشگری «حیدرآباد» از استعفای دهیار این روستا خبر داد و گفت: نباید طوری برنامه‌ریزی کرد که افراد کارآمد به خاطر مردم از مسئولیت خود استعفا دهند.

«حسن حیدرآبادی» در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: «حسین مظلومی» که چندین بار به عنوان دهیار نمونه‌ی کشوری انتخاب شده است دلیل استعفای خود را عدم اختصاص اعتبار به خواسته‌های به حق مردم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عنوان کرده است.

وی ادامه داد:  بهسازی کانال‌های کشاورزی منطقه به عنوان  قطب تولید میوه، تکمیل و راه‌اندازی تنها سالن ورزشی بخش که در سال ۱۳۹۱کلنگ زنی شده، تعمیر و یا احداث خانه بهداشت  روستا که احداثی سال۱۳۵۰ است از جمله‌ی این خواسته‌ها بوده است.

حیدرآبادی تاکید کرد: دهیار این روستا تاکید دارد وقتی نمی‌توان به خواسته‌های مردم جامه‌ی عمل پوشاند ماندن در یک مسئولیت نمی‌تواند کمکی به بهبود اوضاع کند.

این عضو شورا یا بیان اینکه مظلومی از سال ۱۳۸۴ دهیاراین روستا است، گفت: این استعفا در جلسه‌ی آینده‌ی شورا بررسی می‌شود اما پذیرفتن آن بعید به نظر می‌رسد.

روستای حیدرآباد از توابع بخش سیوان شهرستان ایلام و از جمله روستاهای گردشگری استان ایلام است.

جشن «زردآلو» از جمله برنامه‌هایی است که چند سال متوالی در این روستا برگزار شد و وجود باغ‌های میوه صفای خاصی به این روستا بخشیده است.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

1 نظر برای “استعفای جالب یک دهیار”

  1. جول گفت:

    وزیر اموزش وپرورش از این فرد یاد بگیرد

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *