قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
از اقرار تا انکار تحت‌فشار؛

کارمند افشاگر VOA: متأسفانه آن‌شب مست بودم!

«اینجانب دیروز با دو کارمند صدای آمریکا که خانوم هستند خصوصی حرف زدم و صحت حرف‌های جوانمردی را تأیید کردند»

بازخبر /  بعد از افشاگری ویدیویی “علی جوانمردی” مجری-خبرنگار تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) درباره مفاسد اخلاقی که اخراج یکی از همکاران سابقش (کامبیز حسینی) را در پی داشته، [اینجا ببینید] نامبرده تحت فشار شدید وادار به توجیه‌تراشی‌هایی متناقض شده است.

او که مورد هجوم عناصر ضدانقلاب قرار گرفت و به‌دلیل افشاگری‌هایش “آدم‌فروش” و “خائن” خوانده شد، در نخستین واکنش، کار خود را “اشتباه” توصیف کرد و در توجیه آن نوشت: «متأسفانه شب بود، من هم کمی مشروب خورده بودم… باید دقت بیشتری میکردم»[!]

در همین رابطه “امید دانا” فعال اپوزیسیون و منتقد بی بی سی و صدای آمریکا، با اشاره به توجیه فوق‌الذکر، ضمن یادآوری سوابق و مواضع تجزیه‌طلبانه جوانمردی، در فیس‌بوک نوشت:

«علی جوانمردی میگه مست بوده زیرآب کامبیز حسینی را زده..! آقای جوانمردی شما آن زمان‌هایی که علیه تمامیت ارضی ایران با تروریست‌های تجزیه طلب مصاحبه میکنید هم مست تشریف دارید.. ولی در هنگام زیرآب زدن دوست سابقتان اصلا مست نبودید و حقیقت را گفتید (اینجانب دیروز با دو کارمند صدای آمریکا که خانوم هستند خصوصی حرف زدم و صحت حرف‌های جوانمردی را تأیید کردند) کامبیز خان حسینی واقعا چی فکر میکنی عکس […]ات را به همه نشان میدی؟»

اما جوانمردی که در این مدت فشار زیادی متحمل شده، مدتی بعد بر خلاف اعتراف اولیه خود، اظهاراتی را که بر زبان جاری کرده -و فیلم آن در رسانه‌ها منتشر شده است- از بیخ منکر شد و در صفحه شخصی‌اش آن‌ها را «مصاحبه‌سازی»، «جعلی» و «بی‌اعتبار» قلمداد کرد!

این در حالی است که فایل ویدیویی اظهارات یادشده همچنان روی اینترنت قابل مشاهده می‌باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *