قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ورزشکار هرمزگانی ششمین رکورددار ایرانی کتاب گینس شد

با ثبت رکورد “آرش احمدی طیفکانی” رکورددار هرمزگانی تعادل توپ بر روی پیشانی به‌عنوان ششمین ایرانی در بین رکوردداران کتاب گینس قرار گرفت.

بازخبر /با ثبت رکورد “آرش احمدی طیفکانی” رکورددار هرمزگانی تعادل توپ بر روی پیشانی به‌عنوان ششمین ایرانی در بین رکوردداران کتاب گینس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، مسئول ثبت رکوردهای گینس در ایران اظهار کرد: با ثبت رکورد “آرش احمدی طیفکانی” که موفق شد رکورد بیشترین زمان تعادل توپ بر روی پیشانی را در کتاب رکوردهای جهان به ثبت برساند شمار ایرانیان دارنده رکورد به ۶ نفر رسید.

دشمن زیاری خاطرنشان کرد: “آرش احمدی طیفکانی”، اهل میناب استان هرمزگان، موفق شد رکورد ۸ ساعت و۳۲ دقیقه “توماس لاندمن” سوئدی را ۱۰ دقیقه ارتقا و رکورد خود را با زمان ۸ ساعت و ۴۲دقیقه و ۱۲ ثانیه در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

وی با اشاره به اینکه حکم نهایی ثبت رکورد این ورزشکار ایرانی در کتاب گینس در آئینی به وی اهدا شد، افزود: در دو سال گذشته بوشهر به دلیل ثبت رکوردهای گینس به‌عنوان مرکز ثبت این رکوردها در ایران شناخته شده است.

مسئول ثبت رکوردهای گینس در ایران با بیان اینکه افزون بر این پنج نفر ایرانی دیگر نیز دارنده حکم ثبت رکورد در کتاب‌های گینس هستند، اضافه کرد: دراین‌بین “الهام سادات اصغری” با پوشش اسلامی رکورد شنا با دستان بسته در آب‌های آزاد را که در اختیار “پائلو کارزری” از ایتالیایی بود شکست و آن را به خود اختصاص داد.

دشمن زیاری ادامه داد: از چهار رکورد ثبت شده دیگر دو مورد آن در رشته فوتبال در بخش تعداد گل زده و روپایی و دو مورد نیز در رشته طناب زنی و بیشترین ضربه زدن به توپ با شانه است.

وی در پایان تصریح کرد: اکنون نزدیک به ۲۵ نفر در کشور برای ثبت رکورد در گینس اعلام آمادگی کردند که از این شمار تنها هفت نفر مدارک موردنیاز را تحویل دادند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *