قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرمانده انتظامی هرمزگان:

برای مبارزه با قاچاق در گمرک شهید رجایی مستقر خواهیم شد / تلاش پلیس ایجاد فضایی امن برای مردم است / کار خبرنگاران بسیار حساس و دشوار است

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مبارزه با قاچاق اصلی‌ترین برنامه پلیس هرمزگان در سال جاری خواهد بود و از این‌رو در گمرک شهید رجایی مستقر خواهیم شد و افزایش کشفیات، دستاورد آن خواهد بود.

بازخبر /  از بندرعباس، سردار عزیزاله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به‌مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاری کاری بسیار دشوار است و از مشاغل سخت جامعه محسوب می‌شود و ما فکر می‌کردیم فقط کار پلیس سخت است و به این موضوع پی برده‌ایم که کار خبر نیز تا چه حد دشوار است.
وی افزود: خبرنگار می‌تواند تقویت‌کننده و هم تضعیف‌کننده امنیت جامعه باشد و از این رو کار خبرنگاران را بسیار حساس و دشوار ساخته است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: مبارزه با قاچاق اصلی‌ترین برنامه پلیس هرمزگان در سال جاری خواهد بود و از این‌رو در گمرک شهید رجایی مستقر خواهیم شد و افزایش کشفیات، دستاورد آن خواهد بود و از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۶۰ میلیارد و ۲۶ میلیون تومان انواع کالای قاچاق در هرمزگان کشف شده است که افزایش ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
سردار ملکی با بیان اینکه تلاش پلیس ایجاد فضایی امن برای مردم و فضایی ناامن برای مجرمان است، گفت: تاکنون مراجع قضایی بیشترین همکاری را با ما داشته‌اند و تلاش ما ایجاد فضایی ناامن برای قاچاقچیان است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *