قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم:

مجتمع‌های تجاری قشم فاقد سیستم ایمنی و اطفای حریق استاندارد هستند

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مجتمع‌های تجاری جزیره قشم فاقد سیستم ایمنی و اطفای استاندارد هستند.

بازخبر / تراب ذاکری شامگاه چهارشنبه در جزیره قشم اظهار کرد: بازارهای قشم و مجتمع‌های تجاری جزیره قشم فاقد سیستم‌های ایمنی و اطفای حریق استاندارد هستند و یکی از اصلی‌ترین دلایل بروز آتش‌سوزی در این مجتمع‌ها نیز به همین خاطر است.

وی افزود: مدیریت امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم در بهمن ماه سال ۹۵ اقدام بازرسی ایمنی از کلیه بازارهای سطح قشم و درگهان کرد که نقایض و کاستی‌های موجود بخصوص در حوزه ایمنی و اطفای حریق رسما به مالکین و مدیران این مجتمع‌های تجاری ابلاغ شد با این حال تعدادی از مجتمع‌های مذکور در برابر رفع نقایص و کاستی‌های ذکر شده اقدامی انجام ندادند و در کمال ناباوری معترض نیز شده‌اند.

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این که در روزهای آتی و در چارچوب اقدامات پیشگیرانه، این مدیریت با همکاری مقامات قضایی اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رفع نواقص، برابر مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

ذاکری درباره آتش‌سوزی بازار ستاره قشم نیز گفت: این حادثه در ضلع جنوبی طبقه دوم بازار ستاره مربوط به مرکز تجاری “پکن سنتر” متعلق به یک تبعه چینی بروز کرد و آتش سوزی در همین بخش نیز مهار شد و اقدام به موقع آتش‌نشانان گام بزرگی در زمینه کاهش آسیب‌های جانبی این حادثه بود. البته دودگرفتگی زیادی در این بخش بروز کرده که خساراتی را به دیگر واحدها وارد آورده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *