دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !
سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان خبر داد

دستگیری باند سارقان منازل در بندرعباس

سرپرست پلیس آگاهی استان هرمزگان از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۲۲ فقره سرقت در شهرستان بندرعباس خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالمجید کرمی با اشاره به دستگیری باند سارقان منازل در بندرعباس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بندرعباس و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات شبانه‌روزی انجام شده و استفاده از شگردهای پلیسی، سه نفر از سارقان که یکی از آنها در پوشش گچ کار ساختمان اقدام به سرقت می‌کرد شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده که با مواجهه با اسناد و مدارک چاره‌ای جز بیان حقیقت ندیده و به سرقت از منازل با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کردند.

سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: متهمان تاکنون به ۲۲ فقره سرقت منزل از طریق بالکن منازل فاقد سکنه و تخریب درب ورودی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

کرمی خاطرنشان کرد: اعضای این باند دارای سابقه سرقت در استان‌های تهران و مازندران هستند که بر اساس تحقیقات  این باند بیش از ۴۰ میلیارد ریال در استان تهران اقدام به سرقت کرده‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *