قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تاکید ولایتی بر توسعه روابط چند جانبه ایران، هند و افعانستان

ولایتی در دیدار با وزیر مشاور در امور خارجی هند بر توسعه روابط چند جانبه ایران، هند و افعانستان در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

 باز خبر,به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی‌اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز یکشنبه ۲۱ شهریور با «مبشر جاوید اکبر» وزیر مشاور در امور خارجی هند دیدار و درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین توسعه روابط دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ولایتی در این دیدار، ضمن تاکید بر روابط تاریخی ایران و هند گفت: ایران و هند ظرفیت‌های فراوان و ارزشمندی را برای گسترش و توسعه روابط در زمینه‌های مختلف در اختیار دارند که می‌تواند در جهت ایجاد صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی نیز تاثیر‌گذار باشد که همین مهم ضرورت فعالیت و اقدامات جدی را مورد تاکید قرار می دهد.
ولایتی تصریح کرد: در موضوعات منطقه ای به ویژه مبارزه با افراط گرایی و جریانات تروریستی در منطقه نیز دو طرف با توجه به تجربیات در اختیار می توانند طراحی و برنامه ریزی مناسبی را به اجرا در آورند که حتما نتیجه این همکاری ها برای ثبات در این منطقه موثر خواهد بود.
وی افزود : زمینه های اقتصادی، فرهنگی، موضوعات مرتبط با ترانزیت و حمل و نقل، مبارزه با تروریسم و دیگر زمینه ها می تواند برای توسعه همکاری ها و تعاملات دو طرف مورد توجه قرار گیرد که با برنامه ریزی و طراحی های بلند مدت پیگیری و اجرا شوند.
ولایتی همچنین بر توسعه روابط چند جانبه ایران، هند و افعانستان در زمینه های مختلف تاکید کرد.
وزیر مشاور در امور خارجی هند هم صمد ابراز خرسندی از این دیدار و تاکید بر اهمیت روابط دو کشور در همه حوزه ها گفت : دو کشور سابقه طولانی روابط دوستانه را تجربه کرده اند و علاقه داریم این روابط توسعه و گسترش یابد.

وی افزود: همانطور که شما اشاره کردید تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری برای نه یک منطقه بلکه جهان خطرناک است و باید مقابله جدی را با آنان طراحی کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *