قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیر عامل ستاد دیه هرمزگان مطرح کرد

۱۳۶ زندانی جرائم غیر‌عمد در هرمزگان چشم‌انتظار کمک خیرین

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان با بیان اینکه ۱۳۶ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های هرمزگان منتظر حمایت خیرین هستند، گفت: از اول سال تاکنون ۷۱زندانی غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شده است.

بازخبر / از بندرعباس، احمدمرادی نژاد عصر امروز در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد هرمزگان اظهار داشت: هرساله ماه مبارک رمضان با استقبال و حمایت خیرین جشن گلریزانی برای آزادی محکومان جرائم غیر عمد در سراسر کشور برگزار می شود.

وی در ادامه با تشریح جرائم زندانیان غیر عمد محبوس در زندان‌های هرمزگان بیان داشت: از این آمار  تعداد ۷۱نفر به دلیل محکومیت مالی و چک، ۴۱ نفر مهریه و نفقه و ۲۴ نفر به دلیل دیه در زندان هستند.

مدیر عامل ستاد دیه استان هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۱۹ میلیارد ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

مرادی نژاد بابیان اینکه افرادی که زیرخط فقر قرار دارند با یک حادثه کوچک زندگی خود را متلاشی‌ شده می‌بینند، افزود: ستاد دیه تنها هدفش کاستن آلام و درد خانواده‌های زندانیان نیازمند است.

وی  با اشاره به اینکه فعالیت این ستاد ۱۰۰ درصد مردمی است،گفت: از سال ۷۸ به‌صورت رسمی این ستاد تشکیل و از سال ۸۰ کار خود را در استان هرمزگان  با سه عضو اصلی شامل رئیس‌کل دادگستری استان، مدیرکل زندان‌ها و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) و چهار عضو از خیرین معتمد، متدین و دارای نفوذ معنوی در سطح استان که فعالیت‌های ستاد دیه را حمایت و پشتیبانی آغاز کرد.

مدیر عامل ستاد دیه استان هرمزگان فعالیت‌های ستاد دیه را در راستای درمان و پیشگیری اعلام و افزود: شناسایی افراد خیرو نیکوکار، جذب کمک‌های مردمی، ایجاد روحیه مشارکتی و تعاون در جامعه، پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، جلوگیری از فروپاشی خانواده، بازگشت سرپرست خانوار به خانواده، کاهش جرائم کیفری و کاهش هزینه‌های مربوط به نگهداری از مهم‌ترین اهداف این ستاد مردمی است.

وی در ادامه بیان داشت: از تیرماه ۸۴ فعالیت خود را در ستاد دیه آغاز کرده و تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۴۰ زندانی با مبلغی بیش از  ۱۲۵ میلیارد تومان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشته‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *