دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران
فرماندار جاسک:

برق‌رسانی به ۳ روستای جگین بالا در هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار جاسک از بهره‌برداری برق ۳ روستای نریگی، نوئدینی و گزرگ از حوزه جگین بالای بخش مرکزی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

بازخبر / برق‌رسانی به ۳ روستای جگین بالا در هفته دولت افتتاح می‌شود

محمد احمدی در بندرجاسک با بیان اینکه برق‌رسانی به ۳ روستای جگین بالا در هفته دولت افتتاح می‌شود، اظهار کرد: اعتبار هزینه شده به‌منظور برق‌رسانی به این سه روستا ۵۴۰ میلیون تومان است که از محل اعتبارات داخلی شهرستان تامین شده است.

وی افزود: پروژه‌های مذکور به سه روستای نریگی، نوئدینی و گزرگ از حوزه جگین بالای بخش مرکزی جاسک در هفته دولت سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان جاسک گفت: روند خدمت‌رسانی دولت باعث شد تا در بعضی روستاها این شهرستان مهاجرت معکوس شود و برق‌رسانی به روستاهای مزبور بارقه‌ای از امید در دل مردم این منطقه را روشن کند.

احمدی تصریح کرد: سال جدید ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب بنام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده همه مسؤولین این پیام را سرلوح کارهای خود قرار دهند.

وی تأکید کرد: ریس دانشگاه علوم پزشکی قول مساعدی دادند که راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تختخوابی بزودی دراین شهرستان افتتاح  شود تا مردم جاسک در مواقع لزوم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، شهرستان جاسک با ۶۵ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و لیردف تشکیل شده و در فاصله ۳۱۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *