دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

۵۰ دانش‌آموز قشمی بورسیه منطقه آزاد می‌شوند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در راستای استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی این جزیره، ۵۰ دانش آموز موفق قشمی در کنکور سال ۹۶ و در رشته‌های مورد نیاز منطقه آزاد، بورسیه علمی و سپس به‌کار گرفته می‌شوند.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مؤمنی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: هدف بلند منطقه آزاد بومی‌سازی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت موجود در این شهرستان است و در این راستا ۵۰ دانش‌آموز مستعد قشمی در کنکور سال ۹۶ در رشته‌های مورد نیاز این منطقه، تا مقطع کارشناسی ارشد بورسیه و سپس به کار گرفته می‌شوند.

وی ارتقای وضعیت آموزشی مدارس و تربیت نیروی انسانی ماهر در جامعه را از دیگر برنامه‌های سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد و اظهار داشت: در سال تحصیلی آینده عملیات ساخت مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگ با ۷۰ فضای آموزشی در قشم آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این مجتمع آموزشی تمام هوشمند و مطابق استانداردهای لازم با امکاناتی نظیر نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه و فضاهای ورزشی خواهد بود.

مؤمنی، آموزش و پرورش را زیرساخت توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: مناطق آزادی موفق هستند که از نظر منابع انسانی دارای زیرساخت‌های قوی و مهیاتر باشد و قطعاً در رسیدن به مؤلفه‌های اقتصادی پیشروتر خواهند بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش قشم اضافه کرد: اگر بخواهیم زیرساخت‌ها که همان مدارس و محل تربیت نیروی انسانی و فرهنگ است را درست کنیم و بهتر از آن بهره‌برداری کنیم باید به نیازهای جامعه مخاطب پاسخ دهیم و در این راستا منطقه آزاد به‌دنبال اختصاص بخشی از درآمدهای خود به دستگاه تعلیم و تربیت است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *