قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

دستگیری فروشندگان سؤالات امتحانی در شبکه‌های اجتماعی در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه متهم که سؤالات امتحانات نهایی را در شبکه‌های اجتماعی در بندرعباس منتشر کرده بودند، خبر داد.

بازخبر / فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه متهم که سؤالات امتحانات نهایی را در شبکه‌های اجتماعی در بندرعباس منتشر کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سردار عزیز اله ملکی با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت اداره کل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان مبنی بر انتشار سؤالات امتحان نهایی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده از چندین دانش‌آموز در مدارس مختلف و بررسی پرینت‌های حساب مشخص شد دانش‌آموزان مقاطع مختلف سطح شهرستان بندرعباس مبلغ تعیین‌شده جهت خرید سؤالات امتحانی را به‌حساب فردی به هویت “ه-د” واریز که وی نیز مقداری از مبالغ را به‌حساب شخصی به هویت “م-د” واریز کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با انجام کار اطلاعاتی و بررسی مدارک موجود طی هماهنگی با مقام قضایی این دو متهم در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ملکی بیان کرد: همچنین یکی دیگر از متهمان این پرونده در شهرستان خمیر توسط اداره اطلاعات شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان با اعتراف به فروش سؤالات امتحانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به بازداشتگاه منتقل شدند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *