دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

نامه جنجالی رئیس دولت اصلاحات درباره بدحجاب‌ها +عکس

یک بار در اردیبهشت سال ۶۹ نیروهای حزب الله فراخوان گسترده ای برای تجمع و تظاهرات علیه بدحجابی در میدان ولی عصر تهران دادند و جمعیت انبوهی گرد آمدند و تظاهرات انجام شد…

بازخبر /به نقل از مشرق، مهدی نصیری درباره نامه سال ۶۹ رئیس دولت اصلاحات در  کانالی تلگرامی خود نوشت:

بنده در دوران فعالیت مطبوعاتی ام -چه در کیهان و چه در “صبح”- همیشه با پرداختن بیش از اندازه به موضوع بدحجابی مخالف بودم و پرداختن به این معضل را در مقایسه با معضلاتی چون بی عدالتی و مفاسد اقتصادی دارای اولویت کمتری می دانستم.

ضمن آنکه با برخی برخوردهای تند و خشن و خارج از  چارچوب فریضه امر به معروف و نهی از  منکر هم که گاه با بدحجابان صورت می گرفت، به جد مخالف بودم.  بر این اساس بر خلاف برخی روزنامه ها اخبار مربوط به تظاهرات و تجمعات علیه بدحجابی را در حد و اندازه محدود و اندکی پوشش می دادیم.

یک بار در اردیبهشت سال ۶۹ نیروهای حزب الله فراخوان گسترده ای برای تجمع و تظاهرات علیه بدحجابی در میدان ولی عصر تهران دادند و جمعیت انبوهی گرد آمدند و تظاهرات انجام شد اما طبق روال معمول ما در  روزنامه کیهان پوشش خبری کمی به این واقعه دادیم در حالی که روزنامه های دیگر اغلب با تصویر در صفحه اولشان منعکس کردند.

به دنبال این امر جناب آقای خاتمی نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان در  یادداشتی که برای بنده به عنوان مدیر و سردبیر کیهان فرستاد به شدت از نحوه برخورد روزنامه کیهان با این تظاهرات حزب الله و پوشش ضعیف خبری آن انتقاد کرد و آن را ناشی از روشنفکری زدگی، مخالفت با حزب الله و طرفداری از فساد و  …. دانست!

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی:

1 نظر برای “نامه جنجالی رئیس دولت اصلاحات درباره بدحجاب‌ها +عکس”

  1. ایرانی گفت:

    شرم و حیا کن نصیری

    پسندیدم(6)نپسندیدم(5)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *