چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

غلامرضا صنعتگر جزییات حمله شب گذشته را تشریح کرد/ اختلاف شخصی با هیچکس ندارم

غلامرضا صنعتگر خواننده هرمزگانی موسیقی پاپ کشور جزییات حمله شب گذشته و مجروح شدن خود را تشریح کرد.

بازخبر / صنعتگر  گفت: پس از اجرای برنامه در جشن شکرانه پیروزی آقای روحانی در ورزشگاه خلیج فارس به منزل مادرم رفتم و ساعت ۲ و نیم بامداد چهارشنبه، افرادی به منزل مادری من واقع در خیابان ۲۰ متری شاه حسینی بندرعباس مراجعه کردند.

با احتمال این که کار فوری و ضروری پیش آمده در را باز کردم که بلافاصله از سوی چهار نفر با سلاح سرد و از ناحیه صورت مورد حمله قرار گرفتم.

وی ادامه داد: این حمله به قدری غافلگیرانه بود که نتوانستم تشخیص دهم سلاح سرد مورد استفاده مهاجمان شمشیر، تبر یا قمه بود.

صنعتگر با اظهار تاثر و تاسف شدید از این که در شهر خود مورد چنین حمله ای واقع شده درباره انگیزه احتمالی مهاجمان بیان داشت: هرچند نظر قطعی پس از بررسی های پلیسی و امنیتی و قضایی امکان پذیر است اما با هیچکس تاکنون خصومت شخصی نداشته و ندارم و افرادی که من را می شناسند از سابقه حضور من در کارهای خیریه و عام المنفعه اطلاع دارند.

وی در عین حال اضافه کرد: با تمام توان این حادثه را دنبال می کنم تا آمران و عاملان این اقدام شناسایی و معرفی شوند و شهر بندرعباس از وجود چنین افرادی پاکسازی شود.

صنعتگر یادآور شد: خوشبختانه پلاک خودروی مهاجمان توسط اهالی محل ثبت شده و انتظار می رود با همکاری خوب دستگاه های متولی به زودی این افراد شناسایی شوند.

وی با ابراز تشکر از دوستان و همشهریان و هواداران خود که از زمان اطلاع از وقوع این حادثه پیگیر حال او بوده اند، اظهار داشت: خوشبختانه به موقع و سریع به بیمارستان منتقل شدم و هر چند پیش از این حمله نیز احوال جسمی خوبی نداشتم اما اکنون در حال گدراندن مراحل مداوای حمله شب گذشته هستم و حال عمومی من به طور نسبی مساعد است.

پسندیدم(4)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *