قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تهیه طرح استیضاح دانش آشتیانی در مجلس

دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برخی از نمایندگان طرح استیضاح فخرالدین دانش آشتیانی را تهیه کرده و در حال جمع آوری امضا برای آن هستند.

بازخبر / حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه طرح استیضاح فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش تهیه شده، گفت:  این طرح به امضای جمعی از نمایندگان مجلس رسیده و در حال جمع آوری امضاهای بیشتر است.

وی با اشاره به محورهای استیضاح این وزیر گفت: سند ۲۰۳۰، صداقت نداشتن وزیر و عضویت وی در هیئت مدیره ۲۲ شرکت خصوصی و همچنین وعده وزیر برای بازبینی در سند تحول آموزش از جمله محورهای استیضاح وی است.

دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اجرای سند ۲۰۳۰ یکی از برنامه های وزیر در هنگام اخذ رای اعتماد بوده که نمایندگان بدون توجه به آن به وی رای اعتماد دادند. همچنین هنوز سند تحول آموزش اجرایی نشده که وزیر قول بازبینی آنرا داد. از طرف دیگر عضویت وزیر در ۲ شرکت شرکت «آمیتیس» و «طراوت کودکی» و شرکت «مهندسین مشاور طرح‌نگار»، عضو هست و اینکه گفته شده وی استعفا داده صحت ندارد و این استعفاها صوری است.

سلیمی با بیان اینکه وزیر باید صداقت داشته باشد، گفت: مخفی کردن عضویت در هیئت مدیره ۲ شرکت نشانه عدم صداقت وزیر است که باید به مجلس پاسخگو باشد.

وی افزود: رئیس جمهور باید پاسخ دهد که آیا از عضویت وزیر در این شرکت ها مطلع بوده یا نه؟ اگر مطلع بوده چرا برخورد نکرده و اگر مطلع نبوده چرا وقتی از اقدامات یک فرد مطلع نیست را بعنوان وزیر معرفی می کند.

دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مجلس در هفته آینده، استیضاح وزیر از هفته اول خرداد ماه در مجلس پیگیری خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *