قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

جدیدترین اقدام انتخاباتی بی بی سی

به رغم ادعای رسانه های غربی مبنی بر آزادی بیان اما مقامات این رسانه ها به شدت به دنبال جلوگیری از پخش صدای مخالفان سیاست های غرب از رسانه هایشان می شوند.

بازخبر / در ادامه سیاست های رسانه های غربی برای تاثیر بر انتخابات ایران، شبکه بی بی سی اقدام به محدود کردن و سازماندهی تماس های مخاطبان با این شبکه انگلیسی کرد.

بی بی سی پیش از این و همزمان با آغاز فعالیت های انتخاباتی در ایران، مدت برنامه مخاطب محور خود را از ۵۰ دقیقه به ۳۰ دقیقه کاهش داد اما گویا این کاهش هم مقامات این شبکه را قانع نکرده و مجبور شده اند با برگزاری میزگردی که میهمانش توسط شبکه انتخاب می شوند، حتی این ۳۰ دقیقه را هم کامل در اختیار ببینندگان خود برای مطرح کردن نظرات خود قرار ندهند؛ البته با توجه به سابقه این شبکه و پخش تماس هایی که موجب عصبانیت غربی ها و حتی به قطع چند روزه این شبکه هم منجر شده است، این اقدام بی بی سی چندان دور از انتظار نبود!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *