قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

برقراری آتش بس فوری در حلب، موضوع گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان

روسای جمهوری روسیه و ترکیه در گفت‌وگویی تلفنی راه‌های دستیابی به آتش‌بس در شهر حلب سوریه را بررسی کردند.

بازخبر / در گزارش خبرگزاری آناتولی آمده است که آنکارا قصد دارد به مناسبت تعطیلات عید قربان که از روز دوشنبه در ترکیه آغاز می شود، در شهر حلب آتش بس برقرار کند.

 «رجب طیب اردوغان» و «ولادیمیر پوتین» روسای جمهور ترکیه و روسیه برای رسیدن به راه حلی فوری در مورد برقراری آتش بس در شهر حلب در شمال سوریه، گفتگوی تلفنی برقرار کردند.

اردوغان در تماس تلفنی خود با پوتین بر ضرورت برقراری آتش بس در حلب در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرده است.

منابع آگاه در ریاست‌جمهوری ترکیه تاکید کرده اند که اردوغان و پوتین در این مکالمه تلفنی بر افزایش تلاش‌های‌شان در این رویکرد تأکید کردند.

«ابراهیم کالن» سخنگوی اردوغان گفت: هدف ما و طرف روسی توقف درگیری و نزاع در بزرگترین شهر سوریه در تعطیلات عید قربان علیرغم شکست مذاکرات مسکو و واشنگتن با موضوع آتش‌بس در سوریه می باشد.

سخنگوی اردوغان خاطرنشان کرد: اردوغان به پوتین در حاشیه نشست «گروه ۲۰» در شهر «هانگژو» چین خاطرنشان کرد که ساکنان حلب به آتش‌بس به مناسبت عید قربان نیاز دارند. این آتش‌بس می‌تواند به مدت ۴۸ ساعت، که قابل تمدید نیز است، بین دولت سوریه و گروه‌های معارض مسلح برقرار شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *