چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

مانع‌تراشی تروریست‌ها در برابر خروج اتوبوس‌های کفریا و فوعه از ایست‌های بازرسی خود

گروه‌های تروریستی تکفیری با نقض تعهدات خود و پشت پا زدن به توافق مبادله اجازه خروج اتوبوس‌های حامل شهروندان کفریا و فوعه از ایست‌های تحت کنترل خود را نمی‌دهند.

بازخبر / در حلب، بامداد امروز اتوبوس‌های حامل افراد مسلح از الزبدانی و مضایا در حومه دمشق وارد گذرگاه الراموسه در جنوبی غرب حلب شد که شامل ۴۰۰۰ فرد مسلح و اطرافیانشان است، از جمله ۱۵۸ تروریست وابسته به گروه تروریستی احرارالشام هم در میان آنها دیده می‌شود.

این در حالی است که کاروان اتوبوس‌های حامل شهروندان کفریا و فوعه همچنان در ایست‌های گروه‌های تروریستی در منطقه الراشدین در غرب حلب برای دومین روز پیاپی معطل مانده‌اند و گروه‌های تروریستی با کارشکنی و تحمیل شروط جدید بر مذاکره‌کنندگان به آنها اجازه خروج نمی‌‌دهند.

به گفته خبرنگار تسنیم مستقر در گذرگاه الراموسه، ۷۵ دستگاه اتوبوس حامل ۵ هزار نفر از مردم مظلوم کفریا و فوعه که روز گذشته از این شهرک‌های تحت محاصره در حومه ادلب وارد غرب حلب شدند،‌همچنان در ایست‌های تحت کنترل گروه‌های مسلح گرفتارند.

در تماس خبرنگار تسنیم با یکی از خانواده‌ها در منطقه الراشدین اعلام شد که زنان و کودکان و بیمارانی که سوار این اتوبوس‌ها هستند، شرایط روحی بسیار بدی دارند و وضع جسمانی بیماران و مجروحان هم وخیم شده تا جایی که برخی از آنها از طریق هلال احمر به بیمارستان‌های حلب منتقل شده‌اند، با این حال گروه‌های تروریستی اهمیتی به وضعیت مجروحان و بیماران و دیگر شهروندان گرفتار در اتوبوس‌ها نمی‌دهند و مانع خروج آنها می‌شوند.

تصاویر زیر مربوط به افراد مسلحی است که از مضایا در حومه دمشق به گذرگاه الراموسه رسیده‌اند که تحت کنترل ارتش سوریه است،  این تصاویر را خبرنگار تسنیم مستقر در این گذرگاه ارسال کرده است :

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *