قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
علوان زاده؛

فحاشی به طارمی بی انصافی است / استقلالی ها باید از انگشتان پای خودشان استفاده کنند

بازیکن جوان پرسپولیس گفت: «استقلال نه الان به ما می‌رسد و نه اول فصل به ما می‌رسید. امسال جام مال ماست. سال بعد هم تیم تقویت می‌شود و برای قهرمانی آسیا می‌رویم.»

بازخبر / احسان علوان‌زاده معتقد است که پرسپولیس هنوز برای صعود از گروه‌ش در لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد هر چند کار آنها مقابل الهلال عربستان با توجه به محرومیت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی سخت شده است، اما پرسپولیس بازیکنان جایگزین خوبی هم دارد تا بتواند از این بازی سخت و سرنوشت‌ساز موفق بیرون بیاید.

 اظهارات علوان زاده را در ادامه می خوانید:

 * در ورزشگاه آزادی نتوانستید الریان قطر را شکست دهید، این بازی چطور بود؟

– بازی خوبی بود. ما برای برد رفته بودیم اما هر چه می‌زدیم گل نمی‌شد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما روزمان نبود و هر چه زدیم گل نشد. بعضی‌وقت‌ها این‌طوری می‌شود و هر چه می‌زنی توی دروازه نمی‌رود.

 * الریان چطور تیمی بود؟

– تیم خوبی است. آنها بازیکنان چندملیتی دارند و همه آنها هم خوب بودند. الریان این‌همه هزینه کرده و امکانات بسیار خوبی دارد اما اگر روزمان بود سه، چهار تا به آنها می‌زدیم. این بازی هم مثل بازی رفت شد. در بازی رفت هم موقعیت زیاد داشتیم اما هر چه می‌زدیم گل نمی‌شد. شاید قسمت نبود اما اگر بازی را می‌بردیم شرایط بهتر می‌شد. حالا باید الهلال را ببریم تا از این گروه صعود کنیم.

 * با توجه به غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی می‌توانید الهلال را ببرید؟

– الان فرشاد احمدزاده هم مصدوم است و نمی‌دانم به بازی می‌رسد یا نه. اما تیم ما بازیکنان خوبی دارد. نبود سیدجلال و سروش مشکل‌ساز می‌شود. کلا سیدجلال نباشد ما به مشکل می‌خوریم چون تیم ما درون زمین به یک رهبر نیاز دارد. سروش هم بازیکن خوبی است اما باید یک جایگزین خوب برای آنها پیدا کنیم. با نبودن آنها به مشکل می‌خوریم اما باید الهلال را ببریم تا از گروه صعود کنیم.

 * در مورد از دست دادن پنالتی توسط مهدی طارمی مقابل الریان چه نظری دارید؟

– نظری ندارم.

 * اما این پنالتی حاشیه‌های زیادی به‌وجود آورد و هواداران هم به طارمی فحاشی کردند.

– به نظر من این بی‌انصافی در حق مهدی بود. چون مهدی سه سال است که برای پرسپولیس گل می‌زند و این‌همه پیروزی برای تیم آورده است. بی‌انصافی است که به مهدی فحش بدهند. آنهایی که فحش می‌دهند تماشاگران واقعی پرسپولیس نیستند.

 * در مورد عکس‌العمل طارمی مقابل هواداران چه نظری دارید؟

– مهدی عکس‌العمل نشان نداد بلکه گفت فحش ندهید تا محروم نشوید تا باشگاه را جریمه نکنند. وگرنه حرکت مهدی علیه تماشاگران نبود.

 * به نظر تو طارمی از این شرایط عبور می‌کند و دوباره برمی‌گردد؟

– آره مهدی بازیکن بزرگی است و مثل همیشه گل می‌زند. مهدی بازی بعد گل می‌زند و باقدرت برمی‌گردد و باعث شادی هواداران می‌شود. مهدی همیشه باعث شادی هواداران شده و این بازی قسمت نبود اما بازی بعد گل می‌زند و دوباره هواداران با گل‌های او خوشحال می‌شوند.

 * بازی بعدی شما مقابل ماشین‌سازی در لیگ برتر است. چه تصوری از این بازی دارید؟

– فکر می‌کنم ماشین‌سازی افتاده اما بازیکنان آنها می‌آیند جلوی پرسپولیس خودشان را نشان بدهند تا برای فصل بعد تیم خوبی پیدا کنند. کار قهرمانی ما که تمام شده و فکر کنم بازی سختی نباشد. بازیکنان ماشین‌سازی برای سال بعد خودشان بازی می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند.

 * یعنی از الان خودتان را قهرمان می‌دانید؟

– بله، ما ۹۸ درصد قهرمان شده‌ایم. مگر اینکه اتفاقی مثل پاری‌سن‌ژرمن برای ما بیفتد. ما همان اول فصل قهرمان بودیم.

 * یعنی استقلال تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند به شما برسد؟

– الان اختلاف ما با استقلال ۱۱ امتیاز است. همین اختلاف را چطور می‌خواهند نشان بدهند. برای نشان دادن این اختلاف انگشتان دو دست هم کم می‌آید و باید از انگشتان پای خودشان استفاده کنند. کار قهرمانی ما که تمام شده و شانس آنها برای دومی یا سومی است.

 * یعنی حتی معجزه هم نمی‌شود تا استقلال قهرمان شود؟

– کار قهرمانی ما تمام شده. الان چهار تا بازی مانده و نمی‌شود که ما هر چهار تا بازی را ببریم. اتفاقا ما در هر چهار بازی برای برد به زمین می‌رویم چون می‌خواهیم رکورد بزنیم. استقلال نه الان به ما می‌رسد و نه اول فصل به ما می‌رسید. امسال جام مال ماست. سال بعد هم تیم تقویت می‌شود و برای قهرمانی آسیا می‌رویم. البته امسال هم در آسیا هنوز چیزی از دست نداده‌ایم. کارمان سخت شده اما دو بازی بعد را می‌بریم و صعود می‌کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *