دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !

قشم پایلوت ورود خودروهای هیبریدی

رئیس شماره‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از شماره‌گذاری نخستین خودرو هیبریدی در قشم و برنامه تبدیل این جزیره به پایلوت ورود خودروهای هیبریدی خبر داد.

باز خبر به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، علی همایونی با بیان اینکه قشم به پایلوت ورود خودروهای هیبریدی تبدیل شده است، اظهار کرد: نخستین خودرور هیبریدی در قشم با هدف کاهش مصرف سوخت و همچنین آلودگی‌های ناشی از سوخت‌های فسیلی با ۹۰ درصد تخفیف در واحد شماره‌گذاری خودروهای سازمان منطقه آزاد قشم پلاک‌گذاری شد.

وی ادامه داد: خودرو لکسوس RX450 H مدل ۲۰۱۶ با پیشرانه هیبریدی مجهز به موتور ۶ سیلندر و یک دستگاه موتور الکتریکی به منطقه آزاد قشم وارد و شماره‌گذاری شد.

رئیس شماره‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین گفت: ۱۰ دستگاه خودروی هیبریدی تویوتای کمری از مجموع ۵۰ دستگاه خریداری شده توسط بخش خصوصی نیز در نوبت شماره‌گذاری هستند که پس از طی مراحل قانونی به عنوان یک اقدام مهم در ارتقای حوزه محیط‌زیستی، در این جزیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همایونی با اشاره به نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه اهمیت خدمات مناسب به ورود این‌گونه خودروها، اظهار کرد: تعاونی‌های مختلف حمل و نقل عمومی سراسر کشور نیز می‌توانند خودرو‌های هیبریدی را از طریق این منطقه و طی کردن مراحل قانونی امور گمرکی با هدف کمک به سلامت محیط زیست وارد سرزمین اصلی کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *