قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

حال و هوای این روزهای سرزمین خاک های رنگی+عکس

جزایر متعددی در دنیا وجود دارد اما “هرمز” منحصر به فرد ترین آنهاست و این را به خاک و سواحل رنگین کمانی اش مدیون است. شاه کلید ورودی خلیج فارس که در مجاورت تنگه هرمز قرار دارد. جزیره هرمز به بهشت زمین و جعبه مداد رنگی با بیش از ۹۰ طیف رنگی شهرت یافته و هیچ جای دنیا را نمی توان یافت که تمامی رنگهای دنیا یکجا درآن باشد به جز جزیره رنگین کمان. اینجا هرمز است.

بازخبر / اینجا هرمز است. شگفتی زمین شناسی ایران و جهان. جایی که خاک سرخ و کوه های رنگارنگ گرد هم آمده اند تا یکی از عجایب خلقت را به وجود آورند.
جزیره ای که برای هنرمندان تابلوی نقاشی بی کم و کاست است. شاه کلید ورودی خلیج فارس که در مجاورت تنگه هرمز قرار دارد، انواع کانی ها را که شکل دهنده سنگ ها هستند در خود جای داده تا خاک رنگارنگی به وجود آید و جزیره هرمز نام بگیرد.هرمز از لحاظ زمین شناسی از مهم ترین گنبدهای نمکی در دنیا و از دیدگاه زیبایی شناسی بی رقیب ترین آنهاست.

خاک های رنگی یکی از جاذبه های این سرزمین است، سواحل رویایی و بکر، زلالی آب ، صخره های رنگی که هرکدام همانند یک مجسمه حرف ها با ما دارند. تمامی این زیبایی ها باعث شده که هزاران نفر از سرتاسر جهان برای دیدنش بیایند تا ساعاتی را در آغوش ساحل شیشه ای هرمز سپری کنند.

لازم به ذکر است که برخی از درآمد ساکنین این جزیره از طریق مسافرین و توریست هایی که برای بازدید می آیند تامین می شود. موتورسوارهای سه چرخ با لبخند و رویی باز که هر کدام به نوبه خود تورلیدر قهاری هستند به استقبال مسافرین و توریست ها می روند و با جون و دل جزیره را نشان می دهند.

سحر نبی زاده/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *