قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
در سال 96 صورت می‌گیرد

احداث ۳۰ سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن مصنوعی در هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از احداث ۳۰ سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن مصنوعی در هرمزگان طی سال جدید خبر داد.

بازخبر /غلامعلی دانشور  ضمن تبریک به‌مناسبت آغاز بهار طبیعت و سال جدید اظهار داشت: با یاری خداوند متعال سال ۹۶ انقلابی در جهت توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی در هرمزگان خواهد بود.

وی در این رابطه افزود: بنا به درخواست اداره کل ورزش و جوانان استان و پیگیری‌ها و مساعت‌های آقای جاسم جادری استاندار هرمزگان و آقایان احمد مرادی و محمد آشوری نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، ان‌شاءالله ۳۰ سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن مصنوعی از محل اعتبارات وزارت نفت در سال ۹۶ احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه پروژه‌های مذکور در شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر، حاجی آباد، بندرعباس، قشم، میناب، سیریک و رودان احداث می‌شود عنوان داشت: این پروژه‌ها با اعتباری افزون‌بر ۳۰ میلیارد تومان به تدریج عملیات ساختمانی آنها آغاز می‌شود و این سالن‌های ورزشی چندمنظوره هر کدام با زیربنای یک هزار متر مربع و گنجایش ۶۰۰ نفر تماشاگر و برای رشته‌های فوتسال، هندبال، بستکتبال، والیبال و رشته‌های رزمی به‌طور جداگانه در دو بخش آقایان و بانوان مورد استفاد قرار می‌گیرد.

دانشور در ادامه اضافه کرد: این سالن‌ها دارای رختکن، سکوی تماشاچی، ساختمان اداری و سرویس‌های بهداشتی هستند و این پروژه‌های عمرانی از سال ۹۶ به مدت ۳ سال به تدریج مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، احداث این فضاهای ورزشی علاوه بر اعتباراتی است که از محل اعتبارات استانی و ملی جهت پروژه‌های استانی و ملی اماکن ورزشی هرمزگان مصوب شده است و عملیات دو پروژه ورزشی در روستاهای طبل جزیره قشم و پشته ایسین بندرعباس از ابتدای سال ۹۶ شروع خواهد شد.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *