قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
با حضور نمایندگان و نخبگان هرمزگان

سلسله نشست‌های مطالبه‌گری مردم هرمزگان برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های مطالبه‌گری مردم هرمزگان با حضور نمایندگان و نخبگان هرمزگان روز جمعه در فرهنگسرای طوبی برگزار می‌شود.

بازخبر ، سلسله نشست‌های مطالبه‌گری مردم هرمزگان قرار است روز جمعه این هفته ۱۹ شهریورماه به ابتکار نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و با حضور فعالان و نخبگان هرمزگان ساعت ۲۰ در فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار ‌شود.

موضوع این نشست نقد و بررسی وضعیت مشارکت صنایع مستقر در استان هرمزگان در توسعه و رشد ورزش این استان است که نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان و صاحب نظران ورزش استان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود به منظور افزایش نقش‌پذیری این واحدهای اقتصادی در توسعه ورزش عمومی و حرفه‌ای استان می‌پردازند.
اولین نشست از سلسله نشست‌های مطالبه‌گری مردم هرمزگان در ۲۸ خردادماه امسال و با موضوع جدایی بخش‌های از غرب استان هرمزگان و با میزبانی دانشکده دانشکده فرهنگ و هنر خلیج فارس برگزار شد.
دومین نشست از سلسله نشست‌های مطالبه‌گری مردم هرمزگان با توجه به انتخاب مدیرعامل کارخانه بزرگ فولاد هرمزگان به ریاست هیأت فوتبال اصفهان در حالی برگزار می‎‌شود که این موضوع طی روزهای اخیر واکنش‌های منفی فراوانی را در میان فعالان اجتماعی و فرهنگی هرمزگان بوجود آورده است، امیر مسعود هراتیان هفته گذشته در حالی به ریاست هیأت فوتبال اصفهان رسیده که سابقه مدیریت ورزشی قبلی نداشته و اکنون در استان هرمزگان مسؤولیت بزرگ صنعتی بر دوش دارد.
احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس دو روز قبل در واکنش به این موضوع اظهار کرد: این حرکت جز توهین به مردم هرمزگان امری دیگر نبوده و امیدوارم مسؤولین در این اقدام خود تجدیدنظر کنند تا بار دیگر فولاد هرمزگان به‌عنوان صنعتی مهم در کشور حامی ورزش و سایر حوزه‌های استان هرمزگان باشد.
حسین هاشمی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس هم نسبت به این موضوع واکنش داد و عنوان کرد: آقایان باید بدانند اگر مدیر دستگاهی اجرایی یا بنگاهی اقتصادی در استان هرمزگان هستند باید تمامی توان، ظرفیت، استعداد و تجاربش را در استان هرمزگان به کار ببندد. اگر این مدیر وقت زیادی دارد، این وقت را صرف خدمت بیشتر به مردم هرمزگان کند یا اگر وقت کم دارد خب به همان ریاست هیأت فوتبال استان اصفهان بپردازد، معنا ندارد فردی دو مسؤولیت در دو استان متفاوت را بپذیرد.
کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس هم در این باره خاطرنشان کرد: این انتخاب توهین‌آمیزترین نوع رفتار مدیریتی در هرمزگان است که شائبه بداخلاقی و غیرقانونی بودن آن کاملاً مشخص است. چرا باید این شائبه را به وجود آورد که مدیری اگر در استان هرمزگان است از منابع این استان به‌جای دیگری ببرد و آنجا هزینه کند. این فرد یا باید در این استان باشد یا در استان اصفهان و اگر می‌خواهد در استان دیگری سکونت کند، صنعت مهم فولاد هرمزگان را رها کرده و بگذارد مدیری لایق‌تری آن را مدیریت کند.
بسیاری از فعالان ورزشی و فرهنگی استان هرمزگان همچون اعضای شورای شهر بندرعباس، روسای هیأت‌های ورزشی هرمزگان و چهره‌های مطرح سیاسی و اجتماعی و ورزشی استان نسبت به این موضوع معترض بوده و در مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای متعددی خواستار توجه به ابعاد این مسأله تا روشن‌شدن وضعیت این صنعت و این نوع از رفتار تبعیض‌آمیز شده‌اند. مجموعه این افراد معتقدند که چطور یک فرد می‌تواند در استانی که در آن مدیریت یک واحد بزرگ صنعتی را بر عهده دارد از حمایت تیم‌های ورزشی سر باز بزند اما در استان محل تولد خود به دنبال ادای دین به فوتبال باشد؟
به نظر می‌رسد برگزاری نشست‌های مطالبه‌گری در استان هرمزگان فرصت مغتنمی است تا با طرح موضوعات و مسائل مختلفی که این استان با آن درگیر است، راه حل‌های مناسبی در سایه خرد جمعی برای آن اندیشیده شود.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *