دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران
فرمانده پلیس ویژه کیش خبر داد

پلمپ فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد محترقه / هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا ۱۳ فروردین میهمان پلیس خواهند بود

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش از پلمپ فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد محترقه در این جزیره خبر داد.

بازخبر / از کیش، رحیم جهانبخش شامگاه شنبه در آخرین نشست خبری خود در سال ۹۵ که به منظور اطلاع‌رسانی موارد نوروزی در ستاد این فرماندهی با حضور اصحاب رسانه تشکیل شده بود با اشاره به اینکه اولویت نیروی انتظامی ایجاد آرامش برای مسافران و کیشوندان است، اظهار داشت: نیروهای پلیس در ایام نوروز با ۶۰۰ نیروی فعال و با شعار «آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی» آماده ارائه خدمت به مسافران و کیشوندان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه اولویت نیروی انتظامی در کیش رعایت امنیت و آرامش گردشگران و کیشوندان است از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان اجتماعی به خصوص در آخرین چهارشنبه سال خبر داد و افزود: فروشگاه‌های عرضه‌کننده مواد محترقه پلمپ شده و هنجارشکنان تا ۱۳ فروردین میهمان نیروی انتظامی خواهند بود .

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه نوروز از اعیاد مهم و تاریخی ایران اسلامی است که با آموزه‌های دینی تلفیقی بسیار زیبا ایجاد کرده است، گفت: نیروهای پلیس همراه روزهای پایانی و چهارشنبه آخر به‌صورت ۱۰۰ درصد آماده خدمات‌رسانی است تا مردم ایران اسلامی به خصوص ساکنان و گردشگران جزیره مرجانی در آرامش و شادمانی روزهای خوش و خاطره‌انگیزی را در جزیره داشته باشند.

جهانبخش با تأکید بر اینکه نشاط و شادمانی از کلیدواژه‌های مهم شعار سال نیروی انتظامی در ایام نوروز است، عنوان داشت: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا آرامش مردم به‌طور کاملا محسوس و در سطح قابل قبولی صورت پذیرد اما این نشاط و شادمانی باید توأم با هنجارهای اجتماعی و چارچوب‌های قانونی تعیین شده باشد تا علاوه‌بر حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب از بین بردن آرامش و آسایش دیگر هموطنان نشود.

وی با اشاره به اینکه لبخند رضایت و نشاط عمومی می‌تواند توسعه‌یافتگی، کاهش جرائم و انبساط روانی برای مردم و جامعه به همراه داشته باشد تاکید کرد: به هر میزان نشاط و شادمانی مردم همگام با هنجارهای اجتماعی باشد شاهد کاهش پرخاشگری و جرائم مختلف در جامعه خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه پلیس در برخورد با تخلفات و هنجارشکنی‌های اجتماعی با کسی تعارف ندارد از برخورد قاطعانه با متخلفان خبر داد و افزود: برای جلوگیری از آسیب‌های جسمی و روانی در چهارشنبه آخر سال از مردم درخواست می‌شود که با توجه بیشتر به جوانان و نوجوانان در کمپین نه به ترقه همراه و همگام باشند.

جهانبخش با اشاره به اینکه کیش با فرهنگ بالای ساکنان آن می‌تواند در این خصوص نیز به عنوان یک الگو مطرح شود افزود: چه خوب است کیش که همیشه در رعایت ضوابط و توسعه فرهنگ‌های زیبای ایرانی اسلامی پیش‌قدم بوده است در این حوزه نیز پی‌شقدم باشد و به احترام شهدای آتش‌نشان و در راستای حفظ محیط زیست، طبیعت، آرامش و سلامت جسمی و روحی از به وجود آمدن صداهای ناهنجار که زیبایی بی‌نظیر کیش را مورد هجمه قرار می‌دهد جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با ایجاد نشاط و شادمانی مخالف نیست تصریح کرد: رویکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال خانواده و محله‌محوری است و بهتر است که افراد خانواده در محله خود یک روز زیبا و سنتی را با هم به شادی و نشاط بپردازند زیرا مطلوب نیست تا برای به وجود آوردن یک شادی کاذب چنددقیقه‌ای از مدار قانون و اخلاق خارج شد و ناهنجاری‌های اجتماعی را رقم زده و آسیب جانی برای خود و دیگران ایجاد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش همچنین با اشاره به اینکه اولویت پلیس ایجاد شرایط امن، شاد و پرنشاط برای مردم است بر شادی چهارشنبه آخر سال به صورت خانوادگی و محله‌محور تاکید کرد و بیان داشت: در کیش هیچ مکانی به عنوان مکان تجمیعی برای چهارشنبه آخر سال وجود ندارد و این مصوبه به صورت کشوری است و از هرگونه تجمعی ممانعت خواهد شد.

جهانبخش ضمن تاکید بر برخورد با افراد قانون‌شکن از برخورد قاطع با فروشندگان مواد محترقه و منفجره خبرداد و گفت: واحدهای صنفی که اقدام به فروش محترقه‌ کنند تا ۱۵ فروردین پلمپ شده و صاحبان آنها نیز در این ایام میهمان نیروی انتظامی خواهند بود.

وی همچنین از فعالیت ۶ پایگاه پلیس در ایام نوروز علاوه‌بر مقرهای حاضر خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسات و نشست‌های نوروزی هلال‌احمر، آتش‌نشانی، بیمارستان، پلیس و تمامی نیروهای امدادی و خدماتی به صورت ۱۰۰ درصد در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران جزیره کیش خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی کیش همچنین برخورد با متکدیان و جمع‌آوری و طرد معتادان متجاهر را از جمله طرح‌های مد نظر این نیرو دانست و عنوان داشت: در هفته قبل نیز تعداد بیش از ۴۵ معتاد متجاهر و ولگرد از کیش جمع‌آوری و طرد شدند و این طرح همچنان ادامه داشته و نیروهای پلیس به‌صورت مستمر در حال رصد بخش‌های مختلف کیش هستند.

جهانبخش در پایان تاکید کرد: در ایام نوروز هیچ یک از رده‌های خدماتی پلیس تعطیل نیست و ادارات گذرنامه، اتباع خارجی، اماکن، نظام وظیفه و دیگر واحدهای تخصصی به صورت کامل به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *