جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
بلومبرگ؛

حامیان ایران در آفریقا در جنگ با ترامپ خون می دهند

تهران توانسته است حتی با وجود تحریم های اقتصادی شدید و فروش کم نفت خود در سال های اخیر نفوذ خود را در بسیاری از نقاط جهان افزایش دهد.

بازخبر / خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی نوشت: یک مرد نیجریه ای با صراحت کامل بیان می کند  اگر ما بدانیم که ایران به کمک ما نیاز دارد، ما حتی حاضریم خون بدهیم و ترامپ باید بداند که حامیان ایران در سرتاسر جهان آماده اند تا هر کاری را انجام دهند تا ایران آمریکا را شکست دهد.

بلومبرگ افزود: اکنون در حالی که جهان خود را برای دوره ترامپ آماده می کند، پیامی که متوجه دولت آمریکا و ترامپ است این است که ایران نفوذ خود را در منطقه و حتی در مناطق غیر قابل باوری افزایش داده است. تهران توانسته است حتی با وجود تحریم های اقتصادی شدید و فروش کم نفت خود در سال های اخیر نفوذ خود را در بسیاری از نقاط جهان افزایش دهد.

این خبرگزاری افزود: در حالی که ترامپ با تهدیدات خود دوستان و متحدانش را از خود دور می کند، ایران با سیاستی نرم  متحدان خود را افزایش می دهد. تهران توانسته است حتی با وجود تحریم های اقتصادی شدید و فروش کم نفت خود در سال های اخیر نفوذ خود را در بسیاری از نقاط جهان افزایش دهد.

این خبرگزاری افزود: کم نیستند افرادی که در سرتاسر نقاط جهان چنین باوری را به سیاست های جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا دارند و با تمام توان خود حاضرند اقدامات بزرگی را برای ایران انجام دهند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *