قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

سفر قریب‌الوقوع “سلطانی‌فر” به هلند

سفیر کشورمان در لاهه گفت: در چارچوب گسترش مناسبات اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و دانشگاهی میان جمهوری اسلامی ایران و هلند، آخر هفته جاری شاهد سفر هیات‌های مختلف از کشورمان به لاهه خواهیم بود.

باز خبر,«علیرضا جهانگیری» در گفتگو با ایسنا، مهمترین سفر در چارچوب گسترش مناسبات اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و دانشگاهی در این رابطه را سفر مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به هلند دانست و تاکید کرد: این سفر در روزهای آخر این هفته انجام خواهد شد و آقای سلطانی‌فر علاوه‌بر دیدار با مقامات هلندی، از جمله وزیر فرهنگ این کشور، مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند (INTCC) که توسط بخش خصوصی تاسیس شده است را افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: هدف از ایجاد این مرکز که اولین مرکز از این نوع در اروپا است، عرضه محصولات و تولیدات کشورمان شامل صنایع دستی، مبلمان، فرش، سفال و سایر محصولات تولیدی ایرانی در هلند و فراهم کردن زمینه ارتباط تنگاتنگ میان تجار و فعالان عرصه فرهنگ است.

سفیر کشورمان در هلند گفت: در سفر  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زمینه‌های افزایش تبادل گردشگر بین دو کشور و همچنین همکاری موزه‌ها و تجارب دو کشور در زمینه صنایع‌دستی مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

جهانگیری با اشاره به اینکه معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران قرار است سفری به هلند داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این سفر مناسبات کارفرمایان و کارآفرینان ایران و هلند با بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران پی‌ریزی خواهد شد؛ چرا که ایران از گسترش مناسبات اقتصادی بین ایران و هلند بویژه در زمینه تبادل خدمات فنی و مهندسی و جذب سرمایه استقبال می‌کند.

این دیپلمات کشورمان سفر معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر به هلند و مذاکره با دانشگاه‌های این کشور  از جمله دانشگاه فنی دلفت را از دیگر برنامه‌های تبادل هیات‌ها بین تهران و لاهه دانست و گفت: این سفر این هفته انجام خواهد شد. در همین راستا هم قرار است تفاهمنامه برگزاری دوره‌های مشترک بین دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه دلفت هلند ظرف هفته جاری به امضاء برسد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: برنامه‌هایی برای سفر سایر  مقامات دو کشور، ظرف ماه آینده هم تنظیم شده است که در زمان خود اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *