قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
اینترنشنال بیزینس تایمز؛

ایران برای جنگ آماده می‌شود/ آزمایش موفقیت‌آمیز موشک‌های روس

«این اتفاق در حالی صورت می پذیرد که تنش های تهران و واشنگتن گسترش یافته و پرزیدنت دونالد ترامپ وعده داده است که موضعی سخت در قبال ایران اتخاذ نماید…»

بازخبر / پایگاه آمریکایی اینترنشنال بیزینس تایمز (International Bussiness Times) با انتشار گزارشی تحت عنوان “ایران برای جنگ آماده می شود؟” به انعکاس آزمایش موفق سامانه اس ۳۰۰ توسط ایران پرداخته است.

در این گزارش آمده است:
«بر اساس گزارشات، ارتش ایران با موفق سامانه دفاع موشکی اس ۳۰۰ روسی را آزمایش کرده است. این اتفاق در حالی صورت می پذیرد که تنش های تهران و واشنگتن گسترش یافته و پرزیدنت دونالد ترامپ وعده داده است که موضعی سخت در قبال ایران اتخاذ نماید.

آزمایش کارایی این سیستم موشکی در مقابله با تهدیدهای بالستیک در رزمایش «دماوند» ایران با موفقیت صورت پذیرفت.

بر اساس گزارش رسانه های داخلی، ارزیابی توانایی سامانه اس ۳۰۰ در درگیری با اهداف دارای سطح مقطع راداری پایین، تهدید های بالستیک و بررسی میزان توانمندی تخصصی و عملی افسران جوان قرارگاه پدافندهوایی در به‌کارگیری این سامانه از اهداف رزمایش دماوند بود.

ایران اخیرا رزمایش های دریایی گسترده ای را نیز اجرا کرده است و اژدرهای پیشرفته جدید خود را در این رزمایش ها با موفقیت آزمایش کرده است.»

گفتنی است در رزمایش دماوند آزمایش کامل این سامانه توسط کارکنان ایرانی و با سناریوهای شبیه سازی شده مطابق با تهدید های روز دنیا تمرین و مراحل کشف، شناسایی، رهگیری و درگیری توسط سامانه اس۳۰۰ انجام و عملکرد این سامانه در محیط جنگ الکترونیک مورد ارزیابی قرار گرفت و با شلیک موشک از این سامانه اهداف مورد نظر مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.

۵۰۶

پسندیدم(0)نپسندیدم(2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *