آشنایی با انواع سازه پیش ساخته ساختمان سازی دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟

تشکیل بیش از ۸ هزار پرونده تخلف واحدهای صنفی و خدماتی در هرمزگان

رئیس اداره نظارت و بازرسی استان هرمزگان گفت: طی یازده ماهه سالجاری ۸ هزار و ۶۶۰ مورد پرونده تخلف صنفی تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده های متشکله بالغ بر ۴۶۷ میلیارد است.

بازخبر / عبدالرضا پیروی منش منطقه خلیج فارس، افزود:طی یازده ماهه سالجاری ۱۸۴ هزار و ۹۷۲  بازرسی در سطح استان از واحدهای صنفی و خدماتی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی یازده ماهه سالجاری ۸ هزار و ۶۶۰ مورد پرونده تخلف تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده های متشکله بالغ بر ۴۶۷ میلیارد است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی استان هرمزگان تعداد شکایات مردمی واصله به سازمان صنفی در یازده ماهه را چهار هزار و ۹۱۶ مورد اعلام کرد و گفت: بیشترین تخلفات در حوزه کالا بوده است.

پیروی منش افزود: گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور  فاکتور، حراج غیر قانونی و نبود پروانه کسب مهمترین تخلفات در این مدت بوده است.

وی تصریح کرد: در یازده ماهه سالجاری دو هزار و ۷۵۱ مورد گشت مشترک با سازمانها و نهادها انجام شده است.

رئیس نظارت و بازرسی اعلام کرد: برای رفاه حال مردم این سازمان نظارت ویژه از واحدهای صنفی را در دستور کار خود دارد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *