قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

پاسخ محمدرضا گلزار به مسعود فراستی و شهاب تیام +ویدیو

محمدرضا گلزار ساکت نماند و در گفتگویی به یکی از شبکه های اینترنتی گفت : مسعود فراستی بدردنخورترین فرد سینمای ایران می باشد و تا به حال هیچ کار مفیدی برای این سینما انجام نداده است . گفت اگر آن طور که وی می گوید که من یک مانکن هستم فیلم سلام بمبئی ۱۵ میلیادر تومان نمیفروخت !

بازخبر / چندی پیش مسعود فراستی منتقد سینما در یکی از گفتتگوهایش گفته بود که محمدرضا گلزار اصلا بازیگر نیست و بیشتر یک مانکن است که از همان ابتدا با واکنش هوادران گلزار رو به رو گردید.

همچنین شهاب تیام نیز که از خوانندگان ایرانی لس آنجلسی می باشد در یکی از گفتگوهایش گفته بود که بازیگران نباید خواننده شوند که البته نامی از گلزار نبرده بود ولی آن طور برداشت می شد که منظور وی محمدرضا گلزار بوده است.

اما محمدرضا گلزار ساکت نماند و در گفتگویی به یکی از شبکه های اینترنتی گفت : مسعود فراستی بدردنخورترین فرد سینمای ایران می باشد و تا به حال هیچ کار مفیدی برای این سینما انجام نداده است . گفت اگر آن طور که وی می گوید که من یک مانکن هستم فیلم سلام بمبئی ۱۵ میلیادر تومان نمیفروخت !

همچنین در بخشی از صحبت هایش نیز در خصوص شهاب تیام با لحنی تمسخر آمیز گفت : شما با آن همه تجهیزات و فارغ بودن از سانسور رفته اید آهنگ از اون بالا کفتر می آید را خوانده اید ! دوستانی که صدا و موسیقی من را دوست ندارند گوش ندهند و در کار من دخالت نکنند.این که بنده سکوت میکنم معنی اش این نیست که حرف زدن بلد نیستم.

پسندیدم(16)نپسندیدم(10)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *