قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرمانده پلیس‌ راه‌آهن کشور در بندرعباس:

استفاده سالانه ۲۵ میلیون نفر از خطوط ریلی/کاهش ۱۹ درصدی میزان در حوزه ریلی

سالانه ۲۵ میلیون نفر از خطوط ریلی برای مسافرت استفاده می‌کنند .

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، فرمانده پلیس‌ راه‌آهن کشور در حاشیه سفر به بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: به‌واسطه امنیت خوب و پایدار توسط پلیس ، سالانه ۲۵میلیون نفر در کشور برای مسافرت‌های دور و نزدیک از ۱۱هزار کیلومتر خطوط ریلی استفاده می‌کنند .
سردار علیرضا اکبر شاهی افزود: در راستای طرح‌های نوروزی، امسال خطوط ریلی از افراد کارتون خواب و معتادان حاشیه آن پاکسازی می‌شوند .
وی هدف اجرای این طرح را بالا بردن ضریب امنیت خطوط راه‌آهن در تعطیلات نوروز و ایمنی هرچه بیشتر جان و مال مسافران در این مدت دانست و عنوان کرد: با این اقدام امینت و رضایت خاطر بیشتری از مسافرت با قطار خواهند داشت .
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور تصریح کرد: میزان سرقت‌ها امسال در حوزه ریلی ۱۹ درصد کاهش‌یافته که نشان‌دهنده موفق بودن طرح‌های اجراشده در این زمینه است .
اکبر شاهی ادامه داد: همچنین در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر امسال میزان کشف کالای قاچاق در حوزه مأموریتی این پلیس ۱۱۵ درصد از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش‌یافته است .
وی عنوان کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر هرچند از تعداد پرونده‌ها کاسته شده ولی میزان کشفیات ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است .
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در پایان گفت: در هرمزگان میزان کشفیات مواد مخدر از خطوط ریلی ۱۴۲ درصد و کالای قاچاق ۱۱ درصد افزایش داشته است.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *