قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

جزییات توقیف ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از توقیف ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق خبر داد.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، سردار عزیز اله ملکی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با تلاش مأموران انتظامی استان و با اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف شد.
وی تصریح کرد: با توقیف این خودروها، یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نخ سیگار، ۱۳ هزار و ۹۳۰ متر پارچه، ۱۰۵ دستگاه لوازم‌خانگی و صوتی تصویری، ۶۱۰ کیلو برنج و هشت هزار و ۲۱۸ ثوب البسه کشف شد .
این مقام انتظامی ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۲ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در همین مدت با تشکیل ۳۰ فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا ۲۰ متهم در این رابطه نیز دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان اضافه کرد: با توجه به آسیب‌ها و زیان‌های ورود کالای قاچاق به کشور و هرمزگان مبارزه با این پدیده از دستور کارها و وظایف مهم نیروی انتظامی بوده که با به‌صورت جدی آن را ادامه می‌دهد .
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *