قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
برگزاری نشست مشارکت صنایع در ورزش هرمزگان؛

جهانبخش: باقدرت موضوع انتخاب هراتیان را پیگیری می کنیم

پس از انتخاب مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان ریاست هیئت فوتبال اصفهان، با پیگیری‌های مسئولان سیاسی و ورزشی هرمزگان، نشستی پیرامون مشارکت صنایع در ورزش استان جمعه ۱۹ شهریورماه برگزار می‌شود.

بازخبر ، پس از انتخاب مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان ریاست هیئت فوتبال اصفهان، با پیگیری‌های مسئولان سیاسی و ورزشی هرمزگان، نشستی پیرامون مشارکت صنایع در ورزش استان جمعه ۱۹ شهریورماه برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اعلان این خبر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس بیان کرد: پس از اتفاقات اخیر در بحث انتخاب مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، با نظر نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی سلسله نشست‌های مطالبه گری‌های مردم این استان را تدوین کرده‌ایم.

کیانوش جهانبخش افزود: این نشست‌ها یک مدل از کرسی‌های آزاداندیشی در مورد موضوعات مختلف در استان هست که به‌صورت تریبون آزاد انجام می‌شود که حضور حداکثری مردم را می‌طلبد.

وی ادامه داد: در همین راستا مجوزهای لازم گرفته‌شده است، تا جمعه ۱۹ شهریورماه ساعت ۸ شب با حضور نمایندگان مجلس پیرامون مشارکت صنایع در ورزش هرمزگان به‌طور خاص بحث شود.

جهانبخش بابیان این موضوع که در استان‌های دیگر صنایع در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند اما در هرمزگان این امکان محیا نیست، تصریح کرد: باقدرت موضوع انتخاب مدیرعامل فولاد هرمزگان به ریاست هیئت فوتبال اصفهان و عدم‌حمایت صنایع در ورزش استان را به‌طور جد موردبحث قرار می‌دهیم.

این پیشکسوت ورزشی در پایان گفت: امیدوارم به‌جایی برسیم که همه مردم هرمزگان به پیرامونشان حساسیت لازم را داشته باشند به همین جهت از تمامی مردم برای حضور هر چه بیشتر در این مراسم دعوت به عمل می‌آورم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *