دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

مهم‌ترین خواسته ما از وزیر اقتصاد جلوگیری از اخراج ۶۲۰ کارگر آلومینیوم المهدی است

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: مهم‌ترین خواسته‌ای که از وزیر اقتصاد در سفر به استان هرمزگان مطرح کردیم، جلوگیری از اخراج ۶۲۰ کارگر مجتمع آلومینیوم المهدی است.

بازخبر / حسین هاشمی‌تختی عصر امروز در حاشیه سفر وزیر اقتصاد و دارایی به استان هرمزگان در بندرعباس در پاسخ به سوالی در خصوص مهم‌ترین خواسته نمایندگان استان هرمزگان از وزیر اقتصاد در این سفر که با وی مطرح کردید، اظهار کرد: مهم‌ترین خواسته ما از وزیر اقتصاد کمک به کارگران مجتمع آلومینیوم المهدی و جلوگیری از اخراج این ۶۲۰ کارگری است که عمر و زندگی خودشان را در این مجموعه خدمت کرده‌اند.

وی با بیان این که درباره وضعیت کارگران آلومینیوم المهدی به طور مفصل با وزیر اقتصاد سخن گفته است، افزود: تلاش ما این است که مانع از اخراج این کارگران شویم و شرایطی را فراهم کنیم که رونق به این شرکت باز گردد تا مالک بتواند این نیروها را بر سر کار نگاه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان ادامه داد: درخواست بعدی ما رشد اعتبارات استان هرمزگان و بخصوص تخصیص کامل سهم قانونی مردم استان از مالیات ارزش افزوده‌ای است که مازاد بر تکلیفی که به استان شده است، جمع‌آوری گردیده و وزیر اقتصاد هم قول داد تا در این زمینه با سازمان برنامه و بودجه رایزنی کند.

هاشمی تختی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از شاخص‌های توسعه استان هرمزگان بخصوص در زمینه توسعه و رفاه شهری، بهداشت و درمان و آموزش و … از متوسط کشوری پائین‌تر است و لذا اگر به همان نسبتی که در تأمین درآمدهای کلان برای کشور سهم داریم به رشد اعتبارات استان نیز توجه شود، جبران این عقب‌ماندگی‌ها آسان‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما از طریق کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نیز برای رشد اعتبارات استان هرمزگان تلاش خواهیم کرد.

/فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *