جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

توسعه هرمزگان بر پایه صنایع و فعالیت‌های دریایی ترسیم شده است

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: توسعه هرمزگان بر پایه دریا و صنایع و فعالیت‌های دریایی ترسیم شده است.

بازخبر ، عباس شیرخانلو در دیدار با نمایندگان گروه آلمانی “رولند برگر” که به عنوان مشاور در امور مدیریت و کسب و کار فاز سوم بندر شهید رجایی فعالیت می‌کنند، ضمن ارائه تصویری از سیمای اقتصادی استان هرمزگان به بیان وضعیت موجود اقتصادی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان پرداخت.

وی از دقت نظر سازمان بنادر و دریانوردی پیرامون هماهنگی با استانداری هرمزگان و دستگاه‌های اجرایی در طرح توسعه بندر شهید رجایی قدردانی کرد و افزود: یکی از پتانسیل‌های قوی این استان، طرح توسعه اقتصادی دریامحور است که استان برنامه‌های ویژه‌ای را در این زمینه تدوین و در دست پیگیری دارد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ادامه داد: توسعه هرمزگان بر پایه دریا و صنایع و فعالیت‌های دریایی ترسیم شده است و وجود صنایع بزرگ نظیر پالایشگاه‌ها، صنایع فلزی، سهم بالای استان از ترانزیت و صادرات و واردات کشور، وجود مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد،‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی از مزیت‌های استان هستند.

شیرخانلو تصریح کرد: صنایع استان در ۱۰ سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته‌اند و بررسی سهم ارزش افزوده بخش صنعت و معدن خود بیانگر این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی استان هرمزگان آمادگی لازم و کافی به‌منظور همکاری در ارائه برنامه‌های توسعه استان به سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های مطالعاتی و اجرایی را دارد.

همچنین در این جلسه نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی به بیان و تشریح موضوع و همچنین نقش گروه آلمانی در مطالعات و اجرای فاز سه بندر شهید رجایی پرداختند.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *