دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی !
مدیرکل مدیریت بحران استاندارى هرمزگان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

ورود سامانه بارش‌زا به هرمزگان از سمت جنوب غرب کشور طى هفته جارى

مدیرکل مدیریت بحران استاندارى هرمزگان از ورود سامانه بارش‌زاى فعال جنوبى از سمت جنوب غرب کشور طى هفته جارى به این استان خبر داد.

بازخبر / علیرضا صفاایسینى امروز در بندرعباس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم هرمزگان در راهپیمایى ۲۲ بهمن اظهار کرد: تجلی اراده مردم در صیانت از انقلاب اسلامی را در صحنه‌هایی نظیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و یا انتخابات و … می‌توان دید که همواره حضور مردم در این صحنه‌ها فراگیر بوده است.

وى افزود: توانمندی‌های ملی ما با وقوع انقلاب اسلامی ابعاد ویژه‌ای یافت و ملت ایران توانست به عنوان ملتی استوار بر روی پای خود بایستند و در سیاست‌های خرد تا کلان خویش، تصمیماتی متکی بر اراده خویش بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استاندارى هرمزگان با اشاره به تغییرات جوى استان طى هفته جارى عنوان داشت: بررسى نقشه‌ها و خروجى مدل‌هاى هواشناسى بیانگر ورود سامانه بارش‌زاى فعال جنوبى از سمت جنوب غرب کشور است که از اواخر امروز تا روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۹۵ سبب بارش‌هاى قابل ملاحظه‌اى در استان‌هاى جنوبى خواهد شد.

صفاایسینى اضافه کرد: تأثیر این سامانه در استان هرمزگان به صورت افزایش ابر، بارش باران گاهى با رگبار و رعد و برق به همراه آب گرفتگى معابر و احتمال سیلابى شدن مسیرها، ورزش باد نسبتا شدید، کاهش نسبى دما و مواج شدن دریا در سطح استان پیش‌بینى مى‌شود.

وى ادامه داد: شدت فعالیت این سامانه روز دوشنبه مورخ ۲۵/۱۱/۹۵ قابل ملاحظه پیش‌بینى شده است که احتمال سیلاب به خصوص در مناطق غربى و شمالى استان وجود خواهد داشت و طى این مدت تمامى مناطق دریایى مواج و طوفانى خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استاندارى هرمزگان ضمن هشدار به دستگاه‌های ذی‌ربط و آمادگى لازم مسؤولان تأکید کرد: رعایت اصول ایمنى در این مناطق مخصوصا توسط کشاورزان، دامداران، عشایر و حاشیه‌نشینان رودخانه‌ها اعمال گردد تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *