قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
حجازی فر :

شانس بالای «ماجرای نیمروز» برای کسب سیمرغ / آیا کارگردان جوان دوباره شگفتی ساز می شود؟ +عکس

بازیگر فیلم “ماجرای نیمروز” گفت: این نقش برخلاف ایستاده در غبار شخصیتی کاملاً پر شر و شور است و من سعی کردم بتوانم از پس آن بر بیایم.

بازخبر / هادی حجازی فر بازیگر فیلم ماجرای نیمروز، در مورد آثار حاضر در جشنواره امسال گفت: فیلم های زیادی را تا امروز دیده ام و در میان آنها تا حالا فیلم “اِو” را دوست داشتم.

وی در خصوص اخبار حول و محور فیلم “ماجرای نیمروز” افزود: ما تمام تلاشمان را انجام دادیم که این فیلم در بی خبری ساخته شود تا حاشیه ای برای تولید آن بوجود نیاید. داستان این فیلم اتفاق مهمی از تاریخ معاصر را روایت می کند. اتفاقی که بدون شک برای مخاطب جذاب است.

 

بازیگر “ایستاده در غبار” درباره تفاوت های این فیلم با “ایستاده در غبار” ادامه داد: این فیلم با ایستاده در غبار متفاوت است. در اصل به نظر من فیلم بسیار بهتری است. شاید بتوانیم به قول برخی تعاریف بگوییم که این فیلم به سمت سینمای قصه گو رفته است.

 

وی درخصوص نقش خود در فیلم “ماجرای نیمروز” تاکید کرد: این نقش برخلاف ایستاده در غبار شخصیتی کاملاً پر شر و شور است و من سعی کردم بتوانم از پس آن بر بیایم.

 

حجازی فر در مورد شانس این فیلم برای کسب سیمرغ خاطرنشان کرد: به نظر من ماجرای نیمروز شانس بسیار بالایی برای دریافت سیمرغ دارد و حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد./ میزان

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *