چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
نماینده هرمزگان در خانه ملت:

انتظار مردم از حکومت، رفع فقر و محرومیت به طور کامل است+فیلم

نماینده مردم هرمزگان در مجلس ضمن تبریک دهه فجر، سالروز ورود امام و پیروزی انقلاب گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از اهداف حضرت امام بود که تحقق این اهداف بلند را مدیون خون پاک شهیدان اقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

بازخبر / احمد مرادی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس عنوان کرد: طی ۳۸ سال از بهمن ۵۷ تا بهمن ۹۵ کارهای بزرگی در جهت خدمات‌رسانی به مردم انجام پذیرفته است و باید بپذیریم کارهای فراوانی هم باقی مانده و زمین‌گیر شده است. انتظارات مردم از حکومت اسلامی، رفع فقر و محرومیت به طور کامل است. همان‌طور که امام بارها تاکید داشته‌اند، نقش توده مردم در انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ فراموش‌نشدنی است. غیرت و مردانگی محدد به جنگ نمی‌شود؛ امروز آتش‌نشانان این مرز و بوم نشان دادند حاضرند برای نجات جان مردم، جان خود را در طبق اخلاص بگذارند.
 
او با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان هرمزگان و انتقاد شدید از مسئولان مسوول در این قضیه گفت: هوشیار باشیم که پلاسکوهای فراوانی در کشور وجود دارد. دولت به فکر راهکار اساسی باشد که بعدا مجبور نشویم در مقابل جان دادن هموطنانمان شعارهای زیبا و قشنگ بدهیم.
 
مرادی متذکر شد: سعی کنیم با مردم با صداقت و به حق رفتار کنیم؛ عدالت تاکید دین اسلام است. متاسفانه هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد، فاصله‌ها در حق‌گویی زیاد می‌شود. مصداق این بی‌عدالتی، احجاف و کوتاهی در حق مردم هرمزگان است.
 
وی از وضعیت هرمزگان انتقاد کرد و گفت: چرا جوانان هرمزگانی با این همه درآمد بیکارند؟ چرا دانش‌آموزان آن مجبور به درس خواندن در مدارس تخریبی هستند؟ آیا انصاف است که مردم از حداقل امکانات بهداشتی و درمانی محروم باشند؟‌ راه‌های استان به قتلگاه شبیه است.
 
نماینده هرمزگان ضمن انتقاد از واگذاری آلومینیوم المهدی و اخراج کارگران خطاب به رئیس‌جمهور گفت: دستور دهید مسئولین دولتی با مردم هرمزگان به حق و عدالت رفتار کنند. شان مردم را حفظ کنید و از وجود نیروهای مستعد آن در مسئولیت‌های ملی استفاده کنید و اشتغال را به جوانان بازگردانید. دستور دهید مرزنشینان را به بهانه مبارزه با قاچاق کالا آزار و اذیب نکنند و عزت کشاورزان،‌ معلمان و صیادان را حفظ کنند.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *