قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از ۱۲ پروژه ورزشی به‌مناسبت دهه فجر در هرمزگان/ احداث ۳۰ سالن ورزشی از محل اعتبارات نفت در سال ۹۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از بهره‌برداری و افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی و عمرانی به‌ مناسبت دهه فجر در هرمزگان خبر داد.

بازخبر / در بندرعباس ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: به‌مناسبت دهه مبارکه فجر ۱۲ سالن ورزشی چندمنظوره و استادیوم‌های ورزشی با هزینه‌ای افزون‌بر ۸ میلیارد تومان در شهرستان‌های قشم، بندرلنگه، بندرعباس، رودان، میناب، بستک، بشاگرد، جاسک و سیریک که از محل اعتبارات وزارت نفت و استانی تامین شده است افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، مذهبی و پژوهشی در طول ایام دهه فجر در ۱۳ شهرستان استان از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان بیان کرد: بیش از ۲۰۰ مورد برنامه فرهنگی، ورزشی، مسابقات ورزشی و جشنواره‌ها از سوی رؤسای پرتلاش هیات‌های ورزشی هرمزگان و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان در ۲۴ رشته ورزشی و نیز چندین برنامه فرهنگی ورزشی و جشنواره بازی‌های بومی و محلی در شهرستان‌ها از سوی هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی و هیات همگانی در این ایام مبارک برگزار خواهد شد.

دانشور در ادامه افزود: با پیگیری‌های جادری استاندار هرمزگان و آشوری و مرادی نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس مجوز احداث ۳۰ سالن ورزشی در شهرها، بخش‌ها و روستاهای هرمزگان از محل مساعدت‌های شرکت نفت با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیار ریال گرفته شده است و انشاءالله این پروژه‌های ورزشی از ابتدای سال ۹۶ در اکثر مناطق استان آغاز خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *