قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

مکبث زار به نمایندگی از بندرعباس به مونیخ می‌رود

نمایش “مکبث زار” به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که پس از جشنواره تئاتر فجر در بندرعباس اجرا شد، ۳۱ ژانویه در مونیخ آلمان به اجرا درمی‌آید.

باز خبر/به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، نمایش مکبث زار بانام کامل (تنها سگ اولی می‌داند چرا پارس می‌کند مکبث) که خود را برای اجرا در جشنواره مونیخ آماده می‌سازد، پیش‌ازاین در جشنواره‌های جهانی درخشیده است و دوره جدید اجراهای خود را آغاز کرده است.

این نمایش چندی قبل در بخش اجراهای شهرستان جشنواره تئاتر فجر در شهرهای یزد و آمل به صحنه رفت که با استقبال بی‌نظیر تماشاگران مواجه شد و بعدازآن در روزهای ۴ و۵ بهمن‌ماه در بندرعباس به اجرا گذاشته شد.

در این نمایش محمد سایبانی، داوود اسلامی، بهروز عباسی، حسین اصیلی، بهنام پانیزه، الهام اسکندری، سارا شاهی و بهرنگ عباسپور ایفای نقش می‌کنند.

این اجرا در فستیوال Diffrint Art با حضور گروه‌های مختلف هنری انجام می‌پذیرد که گروه نمایش تی‌تووک از هرمزگان نیز در این جشنواره به اجرا می‌پردازد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *