قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

برگزاری چهارمین کارگاه بررسی و بهبود کیفیت سوادآموزی

مدیر آموزش و پرورش قشم از برگزاری چهارمین کارگاه بررسی کتب جدیدالتألیف و همچنین روش‌های بهبود کیفیت دوره‌های سوادآموزی در سال جاری با حضور ۸۱ آموزش‌دهنده در این ناحیه آموزشی خبر داد.

 باز خبر,بهرام پوراشرف با تأکید بر اهمیت دانش‌افزایی و به‌روزرسانی اطلاعات آموزش‌دهندگان سوادآموزی، اظهار کرد: در این راستا چهارمین کارگاه روش تدریس و بررسی کتب جدیدالتألیف و همچنین کارگاه بهبود کیفیت دوره‌های سوادآموزی و انتقال نهضت سوادآموزی برای آموزش‌دهنده‌های این حوزه در سال ۹۵ برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه ۸۱ آموزش‌دهنده دوره‌های سوادآموزی و انتقال در یک دوره یک‌روزه با آخرین تغییرات کتب درسی و روش‌های نوین تدریس آشنا شدند.

مدیر آموزش و پرورش قشم با بیان اینکه در این چهار کارگاه جمعاً بیش از ۳۲۰ نفر درس حضور داشتند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را ارتقای آگاهی و آشنایی آموزش‌دهندگان با روش‌های تدریس برای افراد گروه سنی ۴۹-۱۰ سال بوده است.

پوراشرف تصریح کرد: آخرین آیین‌نامه‌های آموزشی، آیین‌نامه‌های ارزشیابی، چیستی، چرایی و چگونگی سوادآموزی به آموزش‌دهنده‌ها از دیگر موارد آموزشی در این کارگاه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه که مطابق حجم ابلاغی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان در سال ۹۵، حدود ۱۵۰ بی‌سواد و ۶۰ نفر نیز در دوره انتقال در شهرستان قشم وجود دارد، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا اوایل شهریورماه بیش از ۵۰ درصد از بی‌سوادان و صد درصد از سوادآموزان دوره انتقال زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی این ناحیه آموزش قرار گرفته‌اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *