قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
/یازدهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر هرمزگان/

استاندار:جامعه کارآفرین، مدرک گرا و پشت‌میزنشین نیست

جاسم جادری شب گذشته(۱۸ دی) در یازدهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر استان بابیان اینکه کارآفرینی باید با خلاقیت و ارائه ایده‌های نو همراه باشد، عنوان کرد: هیچ کشوری بدون کارآفرینی پیشرفت نمی‌کند که این کار باید با ابتکار و خلاقیت همراه باشد.

بازخبر ، جاسم جادری شب گذشته(۱۸ دی) در یازدهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر استان بابیان اینکه کارآفرینی باید با خلاقیت و ارائه ایده‌های نو همراه باشد، عنوان کرد: هیچ کشوری بدون کارآفرینی پیشرفت نمی‌کند که این کار باید با ابتکار و خلاقیت همراه باشد.

وی در ادامه بابیان اینکه ما از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان هرمزگان حمایت خواهیم کرد، افزود: طرح‌ها و ایده‌های مبتکرانه و خلاقانه که موجب ایجاد اشتغال و تولید در استان هرمزگان می‌شوند موردحمایت جدی مدیریت عالی استان قرار خواهند گرفت.

عالی‌ترین مقام دولت در هرمزگان با اشاره به اینکه تمامی دانشمندان معتقدند که فعالیت‌های کارآفرینانه موجب رشد اقتصادی، رقابت و توسعه می‌شود و زمینه اشتغال‌زایی را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: کارآفرین خالق است و توسعه، رشد و حرکت روبه‌پیشرفت را دنبال می‌کند و سبب ترقی جامعه و جلوگیری از بیکاری می‌شود.

جادری کارآفرین را فردی خطرپذیر دانست و عنوان کرد: همین کلیپ‌هایی که در این مراسم تحت عنوان دیرین دیرین” پخش شد بسیار پیام‌ها را به دنبال دارد و چه خوب است با این‌چنین فرهنگ‌سازی‌هایی به سمت کارآفرینی پیش رویم زیرا جامعه کارآفرین، مدرک گرا و پشت‌میزنشین نیست بلکه تولید گرا بوده و به خلق ثروت می‌پردازد.

وی به وجه تمایز سرمایه‌دار و کارآفرین پرداخت و اضافه کرد: سرمایه‌دار از سرمایه‌اش در بانک استفاده و بهره آن را در راستای منافع شخصی استفاده می‌کند و در توسعه و تولید نقش دارد درحالی‌که کارآفرینان، مهندسان پیشرفت و گزینه اصلی تولید هستند و چرخ اقتصاد صنعتی را به حرکت درمی‌آورند و به‌نوعی نیروی محرکه توسعه هستند.

استاندار هرمزگان بهترین خصلت برای انسان را شجاعت ذکر کرد و افزود: کارآفرینان متبحر هستند و با خلاقیت متبحرانه، ریسک کرده و عامل تعادل در اقتصاد و کاهش بروکراسی اداری هستند و سبب جذب سرمایه‌های راکد شده و در کاهش نرخ بیکاری و تمرکز اقتصادی نقش عمده‌ای دارند.

وی بابیان اینکه برنامه‌های دولتی باید به رشد شرکت‌های نوظهور که در سطح ملی و منطقه حرفی برای گفتن دارند، کمک کند، اضافه کرد: در حال حاضر چرخ تولید در استان به حرکت درآمده اما خدمات تجاری مطلب فراهم نیست و باید به سمت حذف موانع  از مسیر فعالیت تولیدکنندگان و کارآفرینان حرکت کنیم.

جادری در پایان گفت: اگر وحدت و یکپارچگی در کشور و استان حفظ شود، شاهد هیچ عقب‌ماندگی نخواهیم بود و چرخ اقتصادی که اکنون در حال چرخش است با سرعت بیشتری برای آسایش مردم به حرکتش ادامه می‌دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *